„Aktyviai dirbome ieškodami ir siekdami įprasminti „TeleSofto“ identitetą. Prekės ženklas turi turėti savo unikalią istoriją ir būti gyvas, kad žmonės juo patikėtų ir pasitikėtų. Veikiame globalioje rinkoje, prisistatysime tarptautinėje parodoje šalia kitų didžiausių IT kompanijų, todėl buvo svarbu aiškiai įvardinti savo išskirtinumus – verslo modelį, grįstą bendruomeniškumu ir laimės ekonomika“, – pranešime žiniasklaidai sako „TeleSofto“ rinkodaros skyriaus vadovė Erika Maslauskaitė.
Pasak E. Maslauskaitės, šiandien dažnai IT kompanijos vertinamos tik kaip paslaugų tiekėjos, tačiau tokia situacija yra paradoksali – juk IT paslaugas užsako ir suteikia žmonės, inovacijas taip pat kuria ir naudoja žmonės.
Kuriant „Step Forward“ kampaniją buvo siekiama parodyti ir atkreipti dėmesį, kad technologija pati iš savęs nėra viskas, kad pagrindinė ašis yra žmogus, kuris kuria ir naudoja inovacijas. Todėl „TeleSofto“ prekės ženklas pirmiausia siejamas su žmogiškumu, pasitikėjimu, laisve – tik laimingas žmogus geba inovuoti. Pasak E. Maslauskaitės, „Step Forward“ reiškia drąsą ir nebijojimą kurti technologijomis pagrįstus pokyčius – tai požiūris būti pradininku, kurti ir keisti(s) kartu, skatinti technologinį progresą pasaulyje ir pasauliui.
„Laimės ekonomikos principai vis labiau plinta, pastebime, kad klientai mus renkasi pirmiausia dėl išskirtinio požiūrio į žmogų ir žmogiškumą, o tik tada vertinamos IT kompetencijos, resursai. „Step Forward“ kampanija rodo, kad ir „TeleSoftas“, ir Lietuva yra globalaus pasaulio dalis, galime lygiuotis į aukščiausio lygio kompanijas, o mūsų sukurti ar dar tik kuriami sprendimai yra pasaulinio lygio inovacijos“, – sako E. Maslauskaitė.
Kampanijos „Step Forward“ ašimi tapo įvaizdinis klipas. Pagrindinė jo mintis – verslo pažanga kartu yra ir reikšmingas kiekvieno žmogaus laimėjimas. „Džiaugiamės, kad mums pasaulinio lygio reklamą sukūrė ir savo požiūrį padėjo atskleisti Lietuvos reklamos talentai kartu su užsienyje gyvenančiais kolegomis“, – sako E. Maslauskaitė.
Klipą kūrė „Clandestinos“ agentūros – kūrybos namų komanda, prisidėjo iš Peru kilęs Antonio Bechtle, agentūros „Bechtle & Milzarajs“ kūrybos vadovas ir partneris, reklamos mokykloje „The Atomic Garden“ vadovaujantis kūrybiškumo ugdymo kursui, taip pat iš Ispanijos kilęs režisierius Luis Velasco, Vilniaus Gedimino technikos universitete Kūrybinių industrijų fakultete dėstantis fotografiją.
„TeleSoftas“ priėmė sprendimą savo prekės ženklui kurti emocines sąsajas, rodyti rūpinimąsi žmonėmis, tuo grįsta ir pačios bendrovės vidinė kultūra. Tuomet suvokiau, kad ir mano veiklos flosofija yra labai artima, taigi, įvaizdiniam klipui sukūriau istoriją, kurios pagrindu tapo Jorge Luis Borges citata „What one man does, it is as if all men did it“. Klipas rodo, kad nėra svarbu, kokie skirtumai egzistuoja, nes mes visi esame susiję kaip žmonės. – sako A. Bechtle. – Dirbdamas taikau savus principus, mėgstu viską kontroliuoti, nedarau jokių kompromisų kokybei. Todėl su L. Velasco įkūrėme „Clandestinos“, specializuojamės kurdami partizaninius klipus.“
Įvaizdinis klipas buvo kuriamas keturiose skirtingose šalyse: Indonezijoje buvo ieškoma azijietiškos vasaros, Ispanijoje – Pietų Europos žiemos be sniego, Lietuvoje – snieguotos Šiaurės Europos, klipo garso takelį sukūrė patyręs kompozitorius Victor Villavisencio iš Peru.
„TeleSofto“ įvaizdinis klipas: