„Šiuo metu dirbame su keliomis strateginėmis kūrybinėmis agentūromis, kurios atsakingos už rinkodaros koncepcijų, kūrybinių idėjų generavimą. Taktiniam jų išpildymui bendradarbiaujame su keliomis mažesnėmis agentūromis. Toks modelis labai pasiteisina – turėdami kelis partnerius palaikome norimą rinkodaros veiksmų intensyvumą, galime rinktis iš didesnės idėjų įvairovės ir išlaikyti savo užsibrėžtą lyderystę. Tikime, kad nauja kūrybinė agentūra sėkmingai įsilies į jau pradėtus darbus ir sustiprins mūsų pajėgumus artėjant intensyviam rudens laikotarpiui“, – pranešime sako Jurgita Kojenets, „Telia“ prekės ženklo vadovė.
Kūrybinės rinkodaros agentūros „AdDrama“ bendraįkūrėja Laura Domarkė sako, kad partnerystė su didžiausia Lietuvos telekomunikacijų rinkos dalį turinčia bendrove „Telia“ yra kryptingo darbo rezultatas.
„Jau kurį laiką jautėmės pasiruošę partnerystei su telekomunikacijų bendrove. Džiaugiamės pradėję bendradarbiauti būtent su „Telia“, kadangi labai vertiname jų paslaugų kokybę, matome ir suprantame jų kuriamą vertę klientams. Tikimės, kad pateisinsime savo kliento lūkesčius ir sukursime tvarų bendradarbiavimą“, – sako L. Domarkė.
Tarp agentūros „AdDrama“ didžiausių klientų – leidykla „Šviesa“, „IKI“, „Gintarinė vaistinė“, „Mylimiausia“ kortelės partneriai, parduotuvių tinklas „Bags&More“, „Varžtų pasaulis“, „Orkla Foods Lietuva“, „Caverion Lietuva“, medicinos centrai „Northway“ ir kt.