„Bet kuri gera reklama yra stiprus laikmečio atspindys – nejaukus, tačiau labai jautrus mūsų klipo herojų susitaikymo apsikabinimas yra puikus to pavyzdys. Pandemijos metų išvargintos ir susipriešinusios visuomenės susitaikymo idėja prieš Kalėdas buvo atpažinta ir pripažinta pasauliniuose reklamos konkursuose. Tačiau tai nėra vien „Telia“ ar mūsų kūrybinių partnerių „Milk“ pasiekimas, tai ir visos Lietuvos reklamos rinkos pripažinimas. Šiemetiniuose „Epic Award“ apdovanojimuose esame vieninteliai iš Lietuvos, o estus sveikiname gavus bronzos apdovanojimą“, – sako „Telia“ prekės ženklo vadovė Jurgita Kojenets.
Daugeliui Lietuvos gyventojų jau gerai pažįstamame reklaminiame klipe pasakojama dviejų iš pirmo žvilgsnio nesutariančių ir nuolat vienas kitam priekaištaujančių kaimynų – Felikso ir Oskaro – istorija. Visgi siužeto pabaigoje paaiškėja, kad buitiniai nesutarimai iš tiesų slepia draugystę, bendravimo poreikį ir šiltus jausmus, kurie geriausiai atsiskleidžia švenčių metu.
„Tai ypatingas apdovanojimas. Pirmiausia todėl, kad jį skiria ne kolegos iš reklamos pasaulio, o industrijos kritikai – žurnalistai, rašantys apie rinkodarą. „Kaimynai“ – vienintelis projektas iš Lietuvos apdovanotas „metalu“, nors šiemet turėjome nemažai tarptautinio dėmesio susilaukusių lietuviškų projektų. Ypač smagu, kad sidabrą jis laimėjo tradicinėje sunkiasvorių kategorijoje, kur varžosi globalūs prekės ženklai su reklamos kampanijomis, į kurias paprastai tik lygiuojamės. Tad lenkiu galvą klientui, režisieriui, studijai, komandai ir dainai, kurią vis dar tyliai paniūniuoju“, – sako kūrybinės agentūros „Milk“ kūrybos vadovas Rimantas Stanevičius.
Reklaminį klipą režisavo pasaulyje pripažintas vokiečių režisierius Axelis Laubscheris, savo kolekcijoje turintis daugybę tarptautinių apdovanojimų, tarp jų – ir tris Kanų liūtus. Filmavimu rūpinosi operatorius Fredrikas Bäckaras, sukaupęs didelę patirtį ne tik reklamų filmavime, bet ir prisidėjęs prie tokių filmų, kaip „Mergina su drakono tatuiruote“, „Pagrobti poną Heinekeną“ ir kitų. Reklaminio klipo gamyba rūpinosi „Some Films“.
Tai ne pirmas tarptautinis apdovanojimas, kurį šiemet pelnė „Telia“ kalėdinė reklamos kampanija. „Kaimynai“ „AdForum PHNX“ apdovanojimuose laimėjo sidabrą už geriausią muzikos panaudojimą, o taip pat įtraukta į geriausių darbų sąrašą režisūros ir kinematografijos kategorijoje. „ADC New York“ apdovanojimuose reklama pateko tarp geriausių darbų reklaminio filmo režisūros kategorijoje. „Baltic Best“ apdovanojimuose projektas apdovanotas auksu geriausio reklaminio filmo kategorijoje, o „ADC Lietuva“ apdovanojimuose įvertintas sidabru TV ir kino kategorijoje.
„Epica“ apdovanojimai rengiami nuo 1987 metų. Apdovanojimams pateiktus reklamos kūrėjų iš viso pasaulio darbus vertina daugiau kaip 200 žurnalistų ir rinkodaros industrijos apžvalgininkų. Šiemet komunikacijos ir viešųjų paslaugų kategorijoje iš viso įvertinti keturi darbai – po vieną aukso ir bronzos bei du sidabro apdovanojimais.