„Telia“ viešųjų ryšių paslaugų konkursą surengė baigiantis sutarčiai su dabartine agentūra „Fabula“, su ja bendrovė dirbo nuo 2017 m. balandžio. Būsimos sutarties su „INK agency“ trukmė – 3 metai.

„Penkerius metus trukusį bendradarbiavimą su „Fabula“ baigiame aukščiausia nata ir dideliu dėkingumu visai šios agentūros komandai. Ji reikšmingai prisidėjo prie „Telia“ prekės ženklo ir paslaugų kokybės Lietuvoje įtvirtinimo, 5G ryšio įjungimo komunikacijos ir daugelio kitų sėkmingų iniciatyvų. Tačiau visada buvome ir būsime atviri naujoms idėjoms ir partneriams, kuriems keliame ypatingus profesionalumo bei kūrybingumo standartus“, – sako „Telia“ komunikacijos vadovė Birutė Eimontaitė.

„INK agency“ teiks „Teliai“ integruotos komunikacijos paslaugas: rūpinsis korporatyvine ir rinkodaros komunikacija, stiprins darbdavio įvaizdį, įgyvendins įvairias komunikacijos iniciatyvas ir projektus.

„Telia“ prekės ženklas yra sveikas, stiprus ir mylimas vartotojų. Tačiau tokias kompleksines paslaugas teikianti bendrovė turi daug erdvės komunikacijai – tiek turinio, tiek jo formų ir kanalų prasme. Tikiu, kad rinkodaros ir komunikacijos kompetencijas apjungianti agentūros komanda padės išnaudoti visas šias galimybes. Nekantraujame prisidėti prie dar tvirtesnės „Telia“ pozicijos rinkoje kūrimo“, – sako Jolita Kochanskė, „INK agency“ direktorė.

„Telia“ konkurse iš viso dalyvavo 5 Lietuvos ryšių su visuomene agentūros. Nugalėtojas buvo išrinktas po dviejų etapų.