Su abiem įmonėmis „Telia“ pasirašė dvejų metų sutartis. Prieš tai telekomunikacijų bendrovei reklamos ir renginių organizavime talkino net 4 agentūros, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Pasak 15 metų veikiančios agentūros „Partizanas“ vadovo Mariaus Keturakio, „Telia“ yra vienas seniausių jų klientų.

„Bendradarbiavimo su jais istorija siekia jau dešimtmetį. Anksčiau esame laimėję tiek „Omnitel“, tiek ir „Teo“ skelbtus konkursus. Toks įdirbis yra didžiulis privalumas, kuriuo pasinaudojame ir mes, ir mūsų klientas“, – sakė M. Keturakis.

Jo teigimu, regioninius biurus visose Baltijos šalyse turinčio „Partizano“ šių metų planuose numatytas 30 proc. augimas, o agentūros apyvarta, teigiama, perkops 4 mln. Eur. Labiausiai prie gerėjančių finansinių rezultatų, anot M. Keturakio, prisideda ūgtelėjusi netradicinių renginių organizavimo paklausa.

Agentūra „Partizanas“ yra vienintelė Lietuvos įmonė, priklausanti regioniniam renginių organizavimo agentūrų klubui „Baltic Event Industry Club“. Didžiausi jos klientai – „Samsung“, „Lidl“, „Švyturys-Utenos Alus“, „Akropolis“, „Microsoft“, „Pernod Ricard Lietuva“, „Paulig“, „Pergalė“, „Pieno žvaigždės“.