„Programos stiprybės – kūrybos bei analitikos sinergija ir, žinoma, mokytojai: stipriausi šių dviejų sričių profesionalai. Kartu įvaldę ir dirbtinio intelekto įrankius, kurso alumnai tampa rinkoje geidžiamais specialistais“, – teigė vienas kurso iniciatorių, „Kilo Health“ strateginių iniciatyvų viceprezidentas Džiugas Skrupskelis.
Atnaujintos „Creative Performance“ programos pagrindinis principas – leisti reklamos rinkos pirmūnams priminti taisykles ir kaip jas teisingai naudoti, o po to išmokyti šį procesą laužyti kartu su didžiųjų startuolių atstovais, tuo užsiimančiais kasdien. Mokinių tikslas – suvokti abu požiūrius bei pritaikyti juos asmeniniam darbo stiliui.
Kurso programą šį pavasarį patobulino vienu jo vadovu tapęs entrepreneris ir edukatorius Darius Bagdžiūnas.
„Šis kursas nėra „pasipuošęs prastūmiau darbo laiką už darbdavio pinigus su smagia kompanija žiūrėdamas fainas reklamas, o mokytojai kalbėjo, koks aš nuostabus“. Didelė mokslų apimtis ribotame laike, praktiniai namų darbai, atsiskaitymai po kiekvieno etapo – o už lango siaučia pavasaris.., – atnaujintą koncepciją pristatė rinkodaros specialistas. – Visgi, parduodant globalioje rinkoje reikia konkuruoti su pasaulio talentingiausiais. Kai kurie dar ir alkanesni. Norint tokius nugalėti, turi tobulėti greičiau už juos.“
Pasak pašnekovo, „Creative Performance“ bus naudingas žmonėms-orkestrams, reklamuojantiems ir parduodantiems produktus, kurie neturi aiškaus konkurencinio pranašumo vėstančios paklausos kontekste.
„Kursas subalansuotas tiems rinkodaristams, kurie vietoj įprastų trijų savaičių idėjai sugalvoti, nori iki pietų paleisti tris naujas kampanijas, – teigė D. Bagdžiūnas. – Bus daug Excel ir mažai Youtube – vengsime šimtąkart matytų filmukų su geriausiomis reklamomis, mokysime konkrečiais žingsniais pasiekti rezultatą.“
22 pamokų metu jų dalyvių lauks pagrindiniai moduliai: užduočių formavimas, įžvalgos, idėjų žinučių ir šūkių kūryba, medijų planavimas, reklamų formatai, kampanijų matavimai ir jų optimizavimas.
Tokį kelią įveikti padės patyrę reklamos, duomenų ir dirbtinio intelekto specialistai: Regimantas Urbanas („Surfshark“), Daiva Plauškaitė-Camacho Andrade („Ogilvy“), Lukas Jablonskas („Vinted“), Rimantas Stanevičius („Milk“), Laura Pamerneckytė („Kilo Health“), Artūras Olšauskas („Media House“), Rapolas Vosylius ir Vytis Gruzdys („A EYE“), Stefanija Jokštytė („Menų komunikacija“) bei kiti.