Mokyklos vadovas Aivaras Šičkus pasakoja, kad po sunkių metų norėjosi optimizmo. „Pernai buvo vilties metai, niūrus laikas, bet tunelio gale atsirado šviesa. Tą ir norėjome parodyti vieno iš mūsų mokytojų pasiūlytoje idėjoje naujoje įvaizdinėje fotosesijoje, kurioje 46 mokytojai ir mokyklos komanda“, – sako A. Šičkus.

Aivaras Šičkus

Jis pasakoja, kad čia mokančių mokytojų fotosesija per aštuonerius veiklos metus vyko vos du kartus.

„Turime ir naujų mokytojų, kuriais visiems giriamės, yra pasikeitusių arba „pasenusių“, kai kurie „pajaunėjo“. Šįkart mūsų kur kas daugiau, nes mokykloje vyksta gerokai daugiau dalykų nei bet kada anksčiau“, – teigia vienas iš reklamos mokyklos įkūrėjų.

Įvaizdžio atnaujinimo fotosesija buvo vidinio renginio dalis. Visus „modelius“ fiksavęs vienas žinomiausių šalies fotografų Tomas Kauneckas pasakoja, kad kiekvieno mokytojo charakteris padėjo sukurti unikalius portretus. „Idėjos yra teorija, tik ją įgyvendinus supranti, ar ji pavyko“, – po darbų pristatymo teigė T. Kauneckas.

Tomas Kauneckas

Komanda planavo naudoti nuotraukas savo komunikacijoje ir padovanoti jas kiekvienam mokytojui.

„Gavosi puiki naujų nuotraukų sklaida socialiniuose tinkluose, nes kiekvienas mielai pasikeitė profilio nuotrauką, o mes gavome daug matomumo ir dėmesio. Pagrindinis sumanymas pavyko – visi jaučiasi bendruomene. Aš ją vadinu – „Atomine“ bendruomene“, – kalba A. Šičkus.

Šiais metais rinkodaros ir kūrybiškumo mokykla planuoja turėti 11 kursų ir vasaros kūrybiškumo stovyklą.