„Tik tvarūs ir mūsų planetai, žmonėms bei visuomenei naudingi prekių ženklai turi ateitį. Kaip juos kurti ir auginti, mokome specialaus trijų mėnesių kurso metu, bet prieš tai su bendruomene norime aptarti, kodėl tai būtina daryti“, – teigė „The Atomic Garden“ direktorius Aivaras Šičkus.

Kurso „How to create a good brand“ vadovė, ne vieną tarptautinį reklamos apdovanojimą pelniusi prekių ženklų strategė Clare McNally iš Danijos pristatys pranešimą apie tai, kodėl vertybiškai stipriems prekių ženklams jau dabar sekasi geriau. LRT savireklamos vadovas Mantas Velykis atkreips dėmesį į gerus ir blogus reklamos pavyzdžius TV ekrane ir kodėl prekių ženklai turėtų skirti daugiau dėmesio netradiciniams rinkodaros formatams. Tuo tarpu ženklodaros agentūros „Great & Golden“ meno vadovė Gabija Platūkytė-Azarevičė palygins, kuo tvirtą koncepciją turinčios pakuotės yra pranašesnės už tiesiog gražiai atrodančias.

Po šių „The Atomic Garden“ mokytojų renginio dalyvių lauks klausimų-atsakymų sprintas su patyrusiu investuotoju, „Practica Capital“ partneriu Arvydu Blože. Jo metu pašnekovas atskleis, kaip rinkdamiesi įmonę ir atlikdami jos bendrą vertinimą, investuotojai pasitelkia aplinkos apsaugos, socialinius ir valdymo kriterijus.

Infosesiją, kuri vyks anglų kalba, vainikuos diskusija tarp trijų patyrusių rinkodaros ekspertų. Dizaino agentūros „Critical“ partneris Algirdas Orantas, reklamos agentūros „Milk“ kūrybos vadovas Rimantas Stanevičius ir ženklodaros studijos „Imagine“ partnerė bei meno vadovė Aistė Jakimavičiūtė-Bikauskė dalinsis įžvalgomis apie tai, kodėl prekių ženklai šiandien kuria didesnę vertę nei bet kada anksčiau.

„The Atomic Garden“ intro diena atvira visiems, tačiau dalyviams būtina išankstinė registracija. Renginį taip pat bus galima stebėti tiesiogiai internetu.