„Atsinaujinome, pasipildėme ir jau nekantriai laukiame. Mokymuose bus prekinio ženklo kūrimo žingsniai su daug praktinių užduočių, koncentruoti marketingo pagrindai ir prekinio ženklo sklaidos medijoje susiplanavimas“, – pasakoja D. Jonušienė.

Pasak jos, būsimi prekės ženklų vadovai mokysis taktikų kaip kurti prekės ženklus, kaip vykdyti partnerystę su nuomonės formuotojais, taikyti lauko reklamos veiksmus. Siekiama, kad kiekvienas dalyvis išmoktų tinkamai rengti naujienlaiškius o jeigu reikia, žinoti, kaip atsidurti prekybos vietose. Šio kurso idėja yra, kad tęstiniai mokymai „The Atomic Garden“ būtų Skaitmeninė komunikacija. Jie vienas kitą papildo.

„Man asmeniškai patinka šių mokymų pabaiga, nes ji skirta kūrybingumo ugdymui ir užduoties (angl. brief) išoriniam partneriui rašymui. Be to šiais metais, dar didesnį dėmesį skirsime prekinio ženklo pozicionavimui. Negaliu nepaminėti, kad kursą papildėme prekinių ženklų krizių valdymo moduliu, kuriame mokiniai susikurs realų krizių valdymo planą“, – sako kurso vadovė.

Dominyka Jonušienė

Prie mokymų jungiasi rinkodaros profesionalas Tomas Bartninkas ir komunikacijos ekspertė Laura Bielskė. Paklausta, o kam labiausiai toks kursas tiktų, D. Jonušienė sako, kad tai mokymai jaunesniesiems prekių ženklų vadovams, žengiantiems pirmus žingsnius rinkodaroje.

„Tai labai tinka žmonėms, kurie šiuo metu dirba ne rinkodaroje, o, tarkim, pardavimuose ir siekia plėsti požiūrį, geriau suprasti, kodėl ir kaip yra konstruojamas, palaikomas ir prireikus keičiamas prekės ženklas“.

Ji pasakoja, kad atnaujinant šį kursą padėjo visai kitokie praėję metai.

„Tai, kad viskas, ką manėm, kad žinom, gali labai lengvai sugriūti, pasikeisti ir staiga „tiesos“ tampa nebenaudingomis. Kad iš „ai, žinau, daug kartų darėm“ vos per kelis mėnesius gali nutikti „kažkodėl dabar nebeveikia“ arba „nežinau net ką daryti tokiomis sąlygomis“, – pasakoja moteris. Nuo šiol reikia nuolat stebėti besikeičiantį pasaulį, o su juo – besikeičiančius žmones.

„Per kelis mėnesius visagalį „Facebook“ nukarūnuoja keistasis išsišokėlis „Tiktok“ ir vienintelis kelias būti su savo prekės ženklo vartotojais – taip pat smalsiai ir gal net apgraibomis nerti į naują platformą. Ar prekės ženklo reklaminių gaminių (angl. mercho) asortimentą papildyti veido kaukėmis. Ar vartotojo savitarną internetiniame puslapyje pakeisti taip, kad pilnai atstotų uždarytą prekybos tašką“, – dalinasi patirtimi D. Jonušienė.

Ji primena, kad nors galimybių mokytis rinkodaros šiuo metu yra apsčiai, tai galima daryti tiek socialinių tinklų platformose, tie ieškant seminarų nuorodų, jos patarimas visuomet kreipti dėmesį į tuos, kas dėsto.

„Mano kurso mokytojai – tai žmonės, kurie nėra dėstytojai akademikai. Mokykloje moko, o gal net teisingiau būtų sakyti, kad dalinasi savo sukaupta patirtimi, remiasi tikrais, gyvenimiškais atvejais, kurie tiesiog yra savo srities profesionalai, vadovaujantys stipriems prekės ženklams Lietuvoje. Visi čia gyvena tuo, ką moko. Jie į paskaitas atskuba tiesiai po atsakingų darbų agentūrose ar įmonėse ir dalinasi tuo, kas tikrai aktualu šiandien“, – pabrėžia nuo sausio 18 d. startuojančių mokymų vadovė.

Kurso metu dalinamasi ne tik sėkmės istorijomis, bet ir nesėkmėmis, kurios neišvengiamos ir kurios augina. Kursai „The Atomic Garden“ yra skirti paruošti specialistus kasdieniniam, įvairiapusiam darbui su skirtingais prekių ženklais.