„Nuolat ieškome būdų, kaip ugdyti geidžiamiausius rinkodaros specialistus ir suteikti jiems žinių, kurių negali pasiūlyti aukštosios mokyklos. Kursų programos kuriamos pagal rinkos poreikius, o partnerystė su vienaragiais leidžia tai daryti atsižvelgus į pačias naujausias tendencijas“, – teigė „The Atomic Garden Vilnius“ direktorius Aivaras Šičkus.
Produktų valdymo kursas suteiks teorines žinias ir padės jas pritaikyti praktiškai. Mokiniai vertins esamus produktus, kurs funkcinius sprendimus, testuos dizainus ir nuolat visa tai tobulins. Kursą baigę išsineš ne tik diplomą, bet ir portfolio. Šis pasitarnaus kaip vertingas įgūdžių paketas ieškantiems naujų karjeros galimybių.
„Produkto vadovo darbas – tai dizaino, analitikos, verslumo, IT bei aibės kitų ingredientų kokteilis. Nors ši profesija vis labiau populiarėja, tik saujelė universitetų teikia šį išsilavinimą. Mokydamiesi iš Silicio slėnio kompanijų bei kurso mokytojų kasdien taikomų gerųjų praktikų, lavinsime produktinį mąstymą. Tai padės suprasti, kaip skirtingos kompanijos tobulino savo produktus, kodėl pridėjo tam tikrus funkcionalumus, kaip interpretuoti „Twitter Blue“ fenomeną ir, galiausiai, kaip patiems kurti produktus, galinčius efektyviausiai patenkinti vartotojų poreikius“, – tikino vienas iš kurso vadovų, „Vinted“ produkto vadovas Lukas Jablonskas.
Kartu su juo kurso programą sudarė „Vinted“ produkto direktorė Dominyka Ragauskaitė. Pamokų metu žiniomis taip pat dalinsis „Transfer Go“ produkto direktorius Justas Petronis, „Nord Security“ produkto plėtros vadovas Gediminas Brencius, „Kilo Health“ skaitmeninių produktų skyriaus vadovas Regis Armelas Assemanas, „Trafi“ produkto dizaineris Rytis Runkevičius ir kiti Lietuvos startuolių bendruomenės nariai.
Susipažinti su kai kuriais mokytojais bei išklausyti jų pranešimus apie tai, kuo kasdien gyvena produktų vadovai, bus galima gruodžio 7 d. mokykloje vyksiančios info dienos metu. Ji atvira visiems norintiems.
2014-ais duris atvėrusi reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden Vilnius“ artėjantį pavasario semestrą pasiūlys dar tris kursų programas. Jos bus skirtos tvarių prekių ženklų kūrėjams ir vadovams, bei skaitmeninės komunikacijos specialistams.