„Esame piliečiai ir galimybę balsuoti priimame ne tik kaip teisę, bet ir kaip pareigą, tačiau kaip paskatinti tai daryti jaunąją kartą? Deja, jaunimas vis dar yra pasyviausia visuomenės grupė rinkimuose. O tai sufleruoja, kad dažnai rinkimai neatspindi daugumos. Tad šįkart nusprendėme pakviesti būtent jaunimą įsitraukti į kūrybines dirbtuves ir atskleisti savo kūrybinį potencialą, o svarbiausia – perduoti svarbią žinutę“, – pranešime žiniasklaidai idėją komentavo „The Atomic Garden Vilnius“ reklamos mokyklos bendraįkūrėjas ir direktorius Aivaras Šičkus.
Konkurso metu dalyviai turės galimybę pademonstruoti savo potencialą, išlaisvinti netradicines idėjas, o kūrybiškiausi – būti pastebėti „The Atomic Garden Vilnius“ suburtų reklamos profesionalų akių.
Kūrybinėje sesijoje gali dalyvauti visi norintys, o jiems talkins patyrę reklamos profesionalai, tokie kaip Mantas Velykis, Aistė Jūrė, Marius Lukošius, Giedrė Šileikytė, Tomas Nemura ir kiti. Dirbtuvių metu geriausia gimusi idėja bus įgyvendinta.
Registracija dalyvauti konkurse bus vykdoma iki rugsėjo 14 dienos 21 val. „The Atomic Garden Vilnius“ svetainėje.