Kaip skelbia adweek.com, visuomenės informavimo priemonės, pavyzdžiui „The New York Times“, „Washington Post“, CNN ir kitos, naudoja kampanijas, kad primintų visuomenei, koks svarbus žiniasklaidos vaidmuo.
Tokiu keliu žengė ir „The Guardian“, kuriems kampaniją „Hope Is Power“ (liet. viltis yra galia) kūrė agentūra „Uncommon“. 60-ies sekundžių reklamoje vaizduojamas tamsiame kambaryje įkalintas drugelis, kuris vis atsimuša į langą, vildamasis išsiveržti į laisvę.
Drugys, siekdamas išskristi laukan, pradeda vis stipriau daužytis į stiklą, kol galiausiai jį išdaužia ir pasprunka iš tuščio kambario. „Pokytis įmanomas. Viltis yra galia“, – skelbiama kampanijos pabaigoje.
Agentūra „Uncommon“ pasakoja, kad vaizdo klipą įkvėpė „The Guardian“ redaktorės Katharine Viner publikacija, kurią ji išleido prieš pora metų. Tekste kalbama apie žiniasklaidos misiją šiomis dienomis.
„Mums reikia „The Guardian“ labiau nei kažkada. Jie yra iššūkių ir pokyčių balsas. Džiaugiamės galėdami jų misiją įprasminti šiuo nauju darbu, šia kampanija“, – tikina agentūros „Uncommon“ bendraįkūrėjas Nilsas Leonardas.
Penkias savaites reklama „Hope Is Power“ bus rodoma televizijoje, socialinėse ir garso platformose, lauko reklamose ir pan. Anglijoje, Australijoje, Jungtinėse Amerikos Valstijose bei kitose šalyse.
„The Guardian“ kampanija yra didesnė dalis tikslo iki 2022 metų pasiekti 2 mln. skaitytojų, kurie prenumeruotų internetinį žiniasklaidos priemonės puslapį.
Anksčiau „The Guardian“ nemažai dėmesio sulaukė dėl 2012-aisiais išleistos reklamos „Three Little Pigs“ (liet. trys paršeliai) , kuri ir šiomis dienomis šmėžuoja žiniasklaidoje ar interneto platybėse.