Reklamos „It’s a Tide Ad“ (liet. tai „Tide“ reklama) pradžioje vaizduojama Nacionalinės futbolo lygos (NFL) spaudos konferencija, kurioje P. Manningas kreipiasi į dalyvius ir televizijos žiūrovus pranešdamas, kad nuo šiol sekmadieniai skirti naujam NFL sezonui. Tad drabužių skalbimas perkeliamas į antradienį. Tik tuo metu galima suprasti, kad tai – „Tide“ reklama.
Kaip rašo adweek.com, netrukus po P. Manningo pranešimo įsiterpia dainininkė G. Stefani, viena laidos „The Voice“ komisijos narių, priminadama, kad antradieniai skirti muzikiniam projektui, todėl tai negali būti naujoji skalbimo diena.
Žaidėjui P. Manningui nieko kito nelieka, kaip tik pranešti, kad skalbtis galima bet kurią savaitės dieną – nėbūtinai tik sekmadieniais ar antradieniais.
Kampaniją kūrė agentūra „Saatchi & Saatchi New York“, jau prieš tai ne kartą bendradarbiavusi su „Tide“. Vienas garsiausių jų darbų, JAV vykstančiam NFL finalui „Super Bowl“, žinomam ir dėl jo metu transliuojamų prekės ženklų reklamų, pristatyta kampanija (tuo pačiu pavadinimu kaip ir naujoji) „It’s a Tide Ad“.
2018 metų „Saatchi & Saatchi New York“ reklama „Tide“ pelnė du prestižinius apdovanojimus. Tai – juodasis pieštukas „D&AD“ konkurse ir „Grand Prix“ „Kanų liūtų“ festivalyje.