Beveik du dešimtmečius su logistikos ir el. komercijos prekių ženklų rinkodara dirbanti „Venipak“ įmonių grupės CMO Asta Raudonienė pranešime žiniasklaidai dalinasi 5 praktiškais patarimais, kaip lengviau patekti į el. pirkėjų širdis ir ten pasilikti.

Asta Raudonienė

1. Personalizuokite klientų patirtį

Naudokite turimus vidinius duomenis, kad sukurtumėte personalizuotą apsipirkimo patirtį – nuo asmeninių rekomendacijų iki dinamiškų el. laiškų kampanijų. Taip pat ne mažiau svarbi klientų patirtis po pirkimo – bendradarbiaukite su patikimais logistikos partneriais, kad užtikrintumėte sklandų pristatymo procesą, galimybę rinktis iš skirtingų pristatymo būdų, siuntos valdymo galimybes.

2. Savalaikė rinkodara

Pažinkite savo auditoriją – reguliariai analizuokite vartotojų elgseną ir pageidavimus, kad jais remiantis galėtumėte tobulinti savo rinkodaros strategiją einamuoju metu ir pasiūlyti būtent tai, ko iš tikrųjų reikia. Pavyzdžiui, teminius prekių rinkinius arba papildomas prekes, kurios tinka prie jau esančių krepšelyje.

Be to, stenkitės būti aktualūs ir reaguoti į ryškesnius, didelės auditorijos dėmesį pritraukiančius įvykius metų eigoje atrandant organiškų būdų, kaip su jais susitapatinti – ar tai būtų Olimpinės žaidynės, ar JAV prezidento rinkimai. Klientai vertina prekių ženklus, kurie juos pažįsta ir turi bendrus interesus.

3. Rodykite savo unikalumą

Komunikuokite savo unikalią vertę, akcentuokite, kuo jūsų prekės ženklas išsiskiria – ar tai tvarumas, greitis, ar išskirtinis klientų aptarnavimas. Jei nežinote, kas tai yra, visada galite paklausti savo pirkėjų, kodėl jus renkasi. Reklaminis triukšmas eteryje yra ypač didelis, dėl to išsiskirti gali padėti ir kitokio, jūsų segmente neįprasto reklamos kampo ar formato atradimas. Būtent kūrybiškumas, darymas kitaip nei kiti sektoriaus žaidėjai gali tapti jūsų unikaliu bruožu.

4. Burkite bendruomenę

Dalinkitės vertingu turiniu, pvz. straipsniais ar vaizdo įrašais, podkastais, kurie galėtų būti aktualūs jūsų auditorijai ir padėtų didinti pasitikėjimą jūsų prekių ženklu kaip ekspertu. Aktyviai skatinkite lojalumo programas, pavyzdžiui, apdovanodami lojalius klientus ir motyvuodami juos rekomenduoti jūsų prekės ženklą, siūlydami išskirtinius pasiūlymus, išankstinę VIP prieigą prie produktų, taškų sistemas ir t.t.

5. Kurkite strategines partnerystes

Bendradarbiaukite su logistikos paslaugų teikėjais, kad optimizuotumėte operacijas ir pabrėžtumėte patikimą pristatymą kaip konkurencinį pranašumą. Kaip rinkodaros įrankį galite pasitelkti ir nemokamą ar express pristatymą, paprastą grąžinimą.

Taip pat vystykite ilgalaikes partnerystes su kitais prekių ženklais, nuomonės formuotojais arba dar geriau – paverskite savo klientus jūsų prekių ženklo ambasadoriais, kad per juos pasiektumėte dar platesnę auditoriją ir tą darytumėte autentiškai.