Agentūra rūpinis TIA komunikacijos strategija, ryšiais su visuomene, renginių komunikacija ir socialiniais tinklais bei prisidės prie kitų svarbių projektų.

Transporto inovacijų asociacija įkurta 2020 metais, kuomet rinkoje trūko bendruomenės, kuri veiktų skaitmenizuojant transporto sritį, didinant efektyvumą, sprendžiant aplinkosaugos klausimus ir diegiant šiuolaikines technologijas.

„Mūsų pagrindinis tikslas – šalies transporto ir logistikos sektoriaus skaitmenizavimas bei inovacijų diegimas. Siekiant reikalingų pokyčių, aktyviai veikiame, kasmet organizuojame didžiausią Baltijos šalyse renginį transporto ir logistikos srityje – Tarptautinį transporto inovacijų forumą, šiemet pirmą kartą surengėme hakatoną „DigiLogistics Hack“, kartu su nariais dalyvaujame įvairiuose projektuose. Norime edukuoti visuomenę apie skaitmenizacijos svarbą, skatinti ir realiai prisidėti prie transporto ir logistikos sektoriaus transformacijos įgyvendinimo. Ieškojome komunikacijos partnerio, turinčio patirties dirbant su kitomis asociacijomis ir žiniasklaida, o kartu – reikalingų strateginių idėjų, žinojimo, kaip daryti, ir kasdien šalia esančios komandos“, – sako TIA direktorė Asta Kazlauskienė.

Pasak „MEDIA GO“ įkūrėjos ir vadovės Ievos Abromavičienės strategiška ir tendencinga komunikacija yra viena iš svarbiausių priemonių kiekvienai asociacijai, siekiant užsibrėžtų tikslų ir kuriant vertę savo nariams.

„Transporto ir logistikos sektoriaus inovacijos ir skaitmenizavimas – itin reikšminga sritis, paliečianti kiekvieną iš mūsų. Norime prisidėti prie šių svarbių pokyčių skatinimo, kūrimo ir viešinimo. Turime sukaupę reikalingos patirties ir tikime, sėkmingai padėsime siekti TIA tikslų, stiprinti TIA bendruomenę ir kurti vertę jos nariams, pasitelkiant integruotos komunikacijos sprendimus“, – teigia I. Abromavičienė.

Ieva Abromavičienė

„MEDIA GO“ teikia ryšių su visuomene, korporatyvinės ir vadovų komunikacijos paslaugas, įgyvendina reputacijos kūrimo, darbdavio įvaizdžio ir rinkodaros komunikacijos kampanijas, padeda klientams valdyti krizes ir rūpinasi jų komunikacija socialiniuose tinkluose.

Agentūra dirba su klientais iš nekilnojamojo turto (NT) ir statybų, pramonės, finansų ir medicinos sektorių, su tradicinio sporto ir esporto organizacijomis. Tarp klientų – Lietuvos statybininkų asociacija (LSA), muitininkės tarpininko paslaugas teikianti „Bunasta“, pramoninės statybos bendrovė „Montuotojas“, paskolų brokerių tinklas „VisiBankai.lt“, NT agentūra „CAPITAL“, NT projektas „Svencelės salos“, portalas „STATYBA IR ARCHITEKTŪRA“, kredito unija „ARKU“, įvairūs renginiai ir konferencijos, individualūs asmenys ir kt.