Pavyko išlaikyti tęstinumą

Kalbėdama apie artėjantį renginį, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) direktorė Alvydė Palaimaitė, teigė besidžiaugianti, kad net ir karantino sąlygomis LiMA užtikrino jau penktus metus vyksiančio renginio tęstinumą, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Šiais metais 14 Lietuvos ir užsienio skaitmeninio marketingo profesionalų dalinsis įžvalgomis apie marketingo ir e. komercijos naujoves, tendencijas, veiksmus ir sprendimus 2021 metais“, – pristatė pašnekovė.

Virtualiai susitikti kviečia trims popietėms

Renginys, dedikuotas skaitmeninio marketingo strategijoms ir tendencijoms, virtualioje erdvėje tęsis net tris dienas – sausio 19, 20, 21 d. Pranešėjai apžvelgs skaitmeninių kanalų naujienas, pasidalins patarimais e. komercijos augimo strategijos srityje.

„Pranešėjai pasirengę pateikti atsakymus apie tai kokie pagrindiniai skaitmeniniai sprendimai turės didžiausią įtaką organizuojant marketingo veiksmus 2021 metais, į ką reikės atkreipti dėmesį skaitmeninio marketingo strategijos ir kampanijų planavime, kokios skaitmeninio marketingo naujovės laukia ir kaip joms pasiruošti“, – kalbėdama apie pranešimų turinį teigė A. Palaimaitė.

Dalinsis vertingomis skaitmeninio marketingo žiniomis

Kadangi šįkart renginys išsidėstys per tris dienas, pirmąją Digital marketing update’21 dieną daugiausia dėmesio bus skiriama aptarimui, kaip išsiskirti iš konkurentų atsižvelgiant į medijų vartojimo pokyčius, savo vizualiniu identitetu, kuriant video turinį ar bendradarbiaujant su agentūra. Renginį pradės Delfi tyrimų ir įžvalgų vadovė Renata Mackevičienė, ji kalbės apie medijų vartojimo transformaciją. Spartaus verslo augimo internete ir rezultatų suderinimo su agentūra klausimus kels Mantas Povelauskas, Httpool Facebook produkto vadovas Baltijos šalims, apie dizaino tendencijas, kaip jos gali daryti įtaką verslui ir kodėl kartais geriau nesiremti tendencijomis dalinsis Adomas Jazdauskas, DDB Vilnius kūrybos vadovas. Bored Panda Studios vadovas Rokas Jurkevičius atsakys į klausimą, kaip sukurti video turinį, kuris būtų žiūrimiausias pasaulyje.

Antroji Digital marketing update’21 renginio diena bus skirta socialinių tinklų naujienoms, tendencijoms ir patarimams. Įžvalgomis dalinsis 5 skaitmeninio marketingo ekspertai ir praktikai. Caption verslo plėtros vadovas Darius Gerulis pateiks strateginius komunikacijos žingsnius, kaip savo jėgomis susikurti kuo tikslesnį žemėlapį siekiant tiek verslo, tiek komunikacijos tikslų, Edumint bendraįkūrėjas Domantas Širvinskas atsakys į visiems aktualų klausimą – kokių naujienų galime tikėtis 2021-aisiais ir kaip organizacijoms prisitaikyti prie naujų vartotojų įpročių, atsiradusių dėl pandemijos? Judita Vilutytė, Httpool klientų partnerė dalinsis marketingo galimybėmis Spotify platformoje, o Addrama vadovė Laura Domarkė apie tai, kaip įvaizdinę komunikaciją Instagram paversti pardavimais. LinkedIn siūlomas naujienas, algoritmų ir kainodaros pokyčius 2021 metais pristatys Šarūnas Sakalauskas, Httpool vadovas Lietuvoje.

Elektroninės prekybos reklamos kanalų strategija 2021-iems metams dalinsis e. prekybos strategas Simas Šarmavičius – jis pradės trečiąją renginių ciklo dieną. Kaip žmogus priima sprendimą pirkti, atsakys Milda Zarankaitė, Google Ireland paskyrų strategė Baltijos šalims. Kokius 10 dalykų apie savo klientus jūs privalote žinoti ir kokios patirties klientai tikisi, atskleis Radvilas Šeputis, Evolvery skaitmeninės rinkodaros strategas. Burak Ağırbaş, atstovaujantis Emea & Latam dalinsis įžvalgomis reklamos plėtros mobiliuosiuose įrenginiuose tema. Renginių ciklą baigs Matas Pocius, NFQ.email komandos vadovas, LiMA valdybos narys, jis pateiks atsakymą į klausimą ar „Apple Dark Mode“ įjungs žalią šviesą naujienlaiškiams marketingo mikse?

Renginių ciklas skirtas skaitmeninio marketingo strategams ir specialistams, komunikacijos srityje dirbantiems, taip pat e. prekybos srities vadovams ir specialistams bei visiems, kuriems svarbu sekti naujausias skaitmeninio marketingo tendencijas.

Daugiau informacijos ir bilietų ieškokite čia.