Grupės pavadinimo keitimas ir vizualinis prekės ženklų suvienodinimas įvedant atnaujintą simbolį „3“ yra platesnės verslo strategijos dalis, skelbiama pranešime žiniasklaidai. Pasak jo, „TV3“ Baltijos šalyse sėkmingai veikia jau 25 metus, šio prekės ženklo žinomumas siekia beveik 100 proc. ir jis yra įtakingiausias bei mylimiausias žiniasklaidos prekės ženklas. Taigi, buvo priimtas sprendimas išplėsti TV3 pavadinimą pagrindinėse grupės turinio platformose ir sukurti integruotą prekės ženklų, turinčių TV3 pavadinimą, portfelį.

„Keičiantis televizijos žiūrėjimo įpročiams, neišvengiamai turime keistis ir mes. „TV3“ atsinaujinimas būtent tai ir reiškia – tampame modernesni ir dar artimesni savo žiūrovams. „TV3“ yra mylimiausias žiniasklaidos prekės ženklas Baltijos šalyse, o Lietuvoje „TV3“ jau penkiolika metų yra žiūrimiausia televizija, tad atsinaujindami siekiame, kad šis kokybės ženklas žymėtų ir kitas mūsų media platformas, kad visi kiti grupės prekės ženklai turėtų aiškią sąsają su „TV3“, būtų aiškiai identifikuojami ir pripažinti „TV3 grupės“ nariais. Norime, kad nuo šiol žiūrovai, vartotojai ir klientai mus suvoktų kaip didžiausią žiniasklaidos grupę, apimančią visas įmanomas platformas, ir pagrindinį pramogų hub‘ą, suteikiantį dar daugiau turinio, dar daugiau informacijos ir įspūdžių – pagal kiekvieno individualius poreikius“, – sakė UAB „All Media Lithuania“, valdančios TV3 televiziją, generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė.

Nuo šiol „TV3 grupės“ prekės ženklus vienija simbolis „3“. Vaizdo internetu platforma „TVPlay“ tapo „TV3Play“, skaitmeninė palydovinė televizija „TVPlay Home“ nuo šiol vadinsis „Home3“, kanalai „TVPlay Sports“ ir „TVPlay Sports+“ nuo šiol vadinsis „TV3 Sport“ ir „TV3 Sport 2“, filmų kanalas „TV1000 Premium“ keičia pavadinimą į „TV3 Film“.

Daugiausia pokyčių žiūrovams pristatys „Go3“ platforma (buvusi „TVPlay Premium“): per ją vietinio ir tarptautinio sporto bei pramogų vaizdo turinys bus lengvai prieinamas skirtingais formatais įvairiuose įrenginiuose (internetu, išmaniuosiuose telefonuose, planšetiniuose kompiuteriuose, išmaniuosiuose ir įprastų televizorių ekranuose).

Vizualiniai prekės ženklų pokyčiai:

.