Septynių žmonių komanda knygą kūrė Lietuvos kultūros instituto užsakymu, specialiai 2018-ųjų tarptautinei Londono knygų mugei, kurioje trys Baltijos šalys dalyvavo garbės svečio teisėmis, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Nestandartinė kulinarinė-istorinė knyga supažindina su dviejų skirtingų kultūrinių erdvių – Lietuvos ir Jungtinės Karalystės – santykiais, idėjų ir žinių mainais, asmenybių padaryta įtaka, pasakojimų ir patirčių suformuotais įvaizdžiais. Nors 26 knygos pasakojimai apžvelgia įvairius abiejų šalių santykių aspektus, visas knygoje papasakotas istorijas jungia būtent gastronomijos tematika ir papildo receptai bei patiekalų fotografijos.
„Visame pasaulyje išleidžiama daugybė gastronominių knygų, dalis jų – tikrai puikaus dizaino. Tad konkuruoti šioje kategorijoje, rasti naujų, nematytų sprendimų yra tikrai didelis iššūkis. Mums tai pavyko išsikėlus sau gana ambicingą tikslą: sugalvoti tokią leidinio struktūrą, kuri leistų apjungti kelis iš pažiūros visiškai skirtingus elementus ir paverstų ją ne tik interaktyvia, bet ir patogia naudoti.
Prie knygos sukūrimo prisidėjo net septynių žmonių komanda: koncepciją ir dizainą kūrė Dovydas Stonkus ir Deimantė Brukštaitė, fotografei Eglei Juzumienei patikėta sukurti patiekalų fotografijas, o raides piešė dar keturi dizaineriai-iliustruotojai.
Studija „Godspeed Branding“ kūrė vizualinį identitetą privačiam MO muziejui, buvo atsakinga už Lietuvos šimtmečio vizualinio identiteto koncepciją bei išpildymą, Vilniaus Universiteto vizualinio identiteto atnaujinimą. Kūrybinė komanda taip pat dirba su tokiomis kompanijomis kaip „Darnu Group“, „SPA Vilnius“, „Švaros broliai“, „Light Conversion“ ir kitomis.