„Praėjusią savaitę Lietuvą pasiekė žinia, kad į Utenos prekybos centrą „Aušra“ yra investavusi muzikos pasaulio garsenybė – airių grupės U2 vokalistas Paul David Hewson, pasaulyje žinomas kaip Bono. Neabejotinai Utena nuo šiol garsės ne tik kaip laimės miestas, bet ir kaip miestas, kurį savo investicijoms pasirinko grupės U2 lyderis“, – rašoma Utenos rajono savivaldybės išplatintame pranešime.
Utenos rajono savivaldybės meras Alvydas Katinas į U2 lyderį kreipėsi laišku, kuriame rašo:
„Gerbiamas pone Paul David Hewson,
Pirmiausia leiskite pasveikinti Jus ir visus U2 grupės narius, 24-siuose MTV Europos muzikos apdovanojimuose gavusius Pasaulio ikonų titulą. Nuoširdžiai tuo džiaugiamės.
Žinia apie tai, kad Jūs esate investavęs į prekybos centrą Utenoje mums buvo netikėta, bet maloni ir džiuginanti. Bono ir Lietuva? Bono ir Utena? Retas kuris Utenos gyventojas būtų galėjęs pasvajoti apie tokias garsios roko muzikos žvaigždės ir jo gimtojo miesto sąsajas.
Utena yra pramonės miestas Rytų Lietuvoje. Kartu esam turistų pamėgtas ežerų, upių ir miškų kraštas. Utena – vienas seniausių Lietuvos miestų, šiemet atšventęs 756-ąjį gimtadienį. Pasaulyje garsėjam savo kraštovaizdžiu, kuris 2014 m. yra pripažintas vienu geriausių kraštovaizdžio tvarkymo pavyzdžiu Europoje. Tarptautiniame Jungtinių Tautų globojamame bendruomenių konkurse „The LivCom Awards“, 2013 m. vykusiame Pietų Kinijoje, laimėjome aukso apdovanojimą, nurungę ne vieną dešimtį pasaulio miestų. Esam ir laimės miestas, kurio herbe puikuojasi laimę simbolizuojanti pasaga. Bet ne tik todėl. Pasauliniame socialiniame projekte „Happy barometer“ 2013 m. uteniškiai patys savo miestą išrinko laimingiausiu Lietuvoje.
Kai tik žinia apie Jūsų investiciją Utenoje apskriejo pasaulį, netrukom sulaukti pasiūlymų keisti miesto pavadinimą iš Utena į U2tena. Tai, žinoma, gražūs pajuokavimai. Bet žinant, kad Jūsų grupės ir mūsų miesto pavadinimai prasideda iš tos pačios raidės, kodėl nepagalvojus apie glaudesnį bendradarbiavimą? Draugystė ir bendradarbiavimas su Jumis tikrai padėtų sukurti naujus Utenos veido bruožus ir nušviestų miestą naujomis spalvomis. Taip būtų įtvirtintas Utenos išskirtinumas ir išsaugota jos tapatybė globalėjančiame pasaulyje.
Tikiuosi, kad tokia viešnagė būtų naudinga ir Jums – ne tik kaip potencialiam investuotojui, bet ir kaip meno pasaulio garsenybei, parodžiusiai dėmesį nedideliam Lietuvos miestui bei jo žmonėms.
Drįstu į Jus kreiptis, kviesdamas atvykti į Uteną susipažinti su miestu ir uteniškiais. Be to, tai būtų puiki proga gilinti tolesnio bendradarbiavimo idėjas. Net neabejoju, kad tarp mūsų užsimegs glaudus ryšys, nes uteniškiai – draugiški, nuoširdūs ir labai svetingi žmonės. Jūsų atvykimas būtų garbė ir pasididžiavimas ne tik mums, bet ir visai Lietuvai“, – rašoma Lietuvių ir anglų kalbomis išplatintame laiške.
Kaip rašė M360, komunikacijos ekspertai nebuvo vieningi, kaip Utenai reikia elgtis šioje situacijoje: vieni ragino skubėti pasinaudoti neeiline proga, kiti svarstė, kad tai neduotų realios naudos.
Utenos rajono savivaldybės viešųjų ryšių vyr. specialistė Lolita Kaminskienė patikino, kad jie deda visas pastangas pasiekti Bono. „Bandome ieškoti, kažką jau apčiuopėme, ieškosime ir siųsime, ar į agentūrą, ar vadybininkams. Žaidžiame žaidimą“, – šypsojosi ji.