Užrūgęs marketingas: ką daryti, kad pinigai reklamai sušildytų klientą, o ne nueitų šuniui ant uodegos
„Esate susifokusavę į performance marketingą: leidžiate reklamas „Google“, „ Facebook“, darote remarketingą, ir dar periodiškai samdote influencerius, tačiau CPA (cost per action – mokestis už veiksmą, red. pastaba) pasiekė lubas, ROAS (return on ad spend – investicijų į reklamą grąža, red. pastaba) – grindis ir pardavimai nebeauga taip, kaip norėtumėte? Pasibandėte kitų kanalų, bet nesuveikė, todėl toliau sukate galvą, ką daryti? Pažįstama situacija? Jei taip, greičiausiai esate pakliuvę į „nusiperforminusio“ performance‘o spąstus“, – ketvirtadienį vykusioje konferencijoje „LiMA Day Kaunas’22: performance marketing“ konstatavo pranešėjas, reklaminių kampanijų planavimo skirtinguose digital ir medijų kanaluose strategas, „BPN Intense“ klientų vystymo direktorius Marius Marčenkovas.