„Visada siekiame edukuoti visuomenę aktualiomis sveikatos temomis, dalytis turimomis žiniomis. Vienas iš mūsų strateginių tikslų taip pat yra mažinti žmonių su negalia atskirtį visuomenėje, todėl šią sritį nuolat stiprinime teikdami paramą įvairioms organizacijoms. Norėdami dar kokybiškiau veikti visuomenės naudai ir siekti išsikeltų įmonės tikslų, ieškojome stipraus ir profesionalaus komunikacijos partnerio“, – sako Kristina Veštortienė, UAB „Nemuno vaistinės“, valdančios vaistinių tinklą „Camelia“, rinkodaros direktorė.
Bendradarbiavimas apims ryšių su visuomene ir integruotos komunikacijos paslaugas, įskaitant strateginę komunikaciją, socialinės atsakomybės, ekspertinę, kainų komunikacijos kryptis bei konsultavimą kitais ryšių su visuomene klausimais.
„Ateiname kaip strateginis partneris, kuris nuo pirmų žingsnių sieks efektyvaus darbuotojų, pacientų, partnerių, plačiosios visuomenės ir kitų suinteresuotųjų šalių įsitraukimo, padedančio siekti verslo tikslų. Tam neabejotinai pasitarnaus mūsų ilgametė patirtis dirbant su sveikatos sektoriaus ir mažmeninės prekybos projektais, kuri padės stiprinti lyderiaujančių vaistinių tinklo pozicijas rinkoje“, – sako Tadas Valančius, „Publicum“ vykdantysis direktorius.
Daugiau nei 30 metų gyvuojantis mažų kainų vaistinių tinklas „Camelia“ Lietuvoje lyderiauja pagal vaistinių kiekį, kurių jau – virš 350. „Camelia“ tinkle dirba apie 1 400 darbuotojų.
2001 metais įkurta komunikacijos agentūra „Publicum“ yra Prancūzijos kapitalo įmonė, kurios kontrolinį akcijų paketą valdo pasaulinė komunikacijos grupė „Havas“, priklausanti pasaulinei korporacijai „Vivendi“.
Tarp didžiausių „Publicum“ klientų – „Samsung“, „Tele2“, „Philip Morris“, „Kesko Senukai“, „Neste“, „Red Bull“, VMG grupė, „Elektrum Lietuva“, „Tez Tour“, „Pieno centras“, „Grigeo grupė“, Inovatyvios farmacijos pramonės asociacija, kitos Lietuvos bei tarptautinės kompanijos. Šiuo metu „Publicum“ dirba 24 integruotos komunikacijos profesionalai.