„Šiuo ypatingu laikotarpiu, kai vienu svarbiausių visuomenės rūpesčių tapo sveikata, mes, kaip šios srities ekspertai, norime būti atviri, operatyviai dalintis įžvalgomis, kompetentingai patarti. Todėl komunikacijai skiriame didelį dėmesį ir tikimės, kad naujieji partneriai padės įgyvendinti šį tikslą, o tuo pačiu sustiprinti mūsų prekės ženklą“, – pranešime žiniasklaidai sako vaistinių tinklą „Camelia“ valdančios UAB „Nemuno vaistinė“ generalinė direktorė Aušra Budrikienė.
„Camelia“ yra mažiausių vaistų kainų lyderė, daug dėmesio skiria senjorams bei farmacinės paslaugos teikimui. Tinkle dirba beveik 1200 darbuotojų. Bendrovė nuolat remia vietos bendruomenes, pavienius asmenis, socialinės paramos projektus.
„Galimybė dirbti su vienu didžiausių vaistinių tinklų išskirtinės sveikatos krizės kontekste mūsų agentūros komandai yra įdomus profesinis iššūkis ir tuo pačiu didelė atsakomybė – labai vertiname suteiktą pasitikėjimą. Sieksime „Cameliai“ padėti formuoti prasmingą komunikaciją, kurti visuomenei vertingą turinį ir būti matomai viešojoje erdvėje“, – sako „co:agency“ partnerė Rūta Diržanauskaitė.
Komunikacijos agentūros „co:agency“ (UAB „Gravitas Partners“) klientų sąraše – „Lidl“, „Coca-Cola“, HP, „Luminor investicijų valdymas“, „Pigu.lt“, Vilniaus miesto savivaldybė, „Unilever“, „PlayStation“, „Nortal“, Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje, „Betsafe“, Wix.com ir kt. Įmonei taip pat priklauso 70 proc. skaitmeninės rinkodaros agentūros „Relevant“ akcijų.