„Vienas iš „Biovela Stix“ auditorijos segmentų – aktyviai gyvenantys žmonės, ieškantys sveikų bei maistingų užkandžių alternatyvų. Tad buvo siekiama su humoru pažvelgti į aktyviam poilsiui gamtoje itin tinkantį užkandį, kuris toks skanus, kad gali tave nukelti į pasakišką pasaulį. O ten jau beprotiškiausi nuotykiai tyko už kiekvieno kampo. Kad ir susidūrimas su grėsmingai atrodančia meška, kuri iš tiesų labiau susidomėjusi mėsos užkandžiu nei pagrindiniu herojumi“, – šypsosi Povilas Vinžanovas, „Biovela Group” rinkodaros direktorius.
Stiprus danų režisieriaus humoras ir pusmetį kurta 3D meškutė
Magiškojo realizmo istoriją apie nuotykius ir charizmatišką meškutę režisavo netipiniu humoru garsėjantis kino meistras iš Danijos Klausas Spendseris, dirbęs su tokiais prekių ženklais kaip „Volkswagen“, „Kozel“, „Paddy Power“. Jo darbai buvo tarp geriausių „Cannes Corporate Media and TV“, Europos kūrybiškumo „Eurobest“ apdovanojimuose, K. Spendserio sukurtas vaizdo klipas „Daniškas dinamitas“ Kopenhagos TV festivalyje yra laimėjęs geriausio TV promo klipo prizą.
Be danų režisieriaus, tarptautinę komandą sudarė operatorius Antonas Fursa iš Ukrainos, kuris buvo vienas iš Kanų kino festivalyje pristatyto filmo „Namo“ („Homeward“) kūrėjų. Klipo gamyba rūpinosi prodiuserinės įmonės „Strictly Baltic“, dirbusi su „Mazda“, „Ikea“, „McDonalds“, „Lego Star Wars“, ir tarptautinius projektus įgyvendinanti „Family Production“. Vaizdo klipo 3D animaciją ir įžymiąją meškutę preciziškai kūrė „Madstone“ komanda, prisidėjusi prie tokių žinomų filmų kaip „Černobylis“, „Karas ir taika“, „Išgyventi vasarą“ ir kt. gamybos.
Vaizdo klipo idėją, kurios įgyvendinimas truko beveik metus, sukūrė kūrybinė agentūra „Autoriai“, nuolat bendradarbiaujantys su tarptautinėmis komandomis. „Daugelį mėnesių kruopščiai kurtas aukščiausios kokybės gaminys, toks kaip „Biovela Stix“, negalėjo būti pristatomas kukliai. Norėjosi neįprasto ėjimo, magiškojo realizmo pilnos istorijos, kuri patrauktų žmonių dėmesį ir atlieptų produkto kokybę“, – teigia Giedrė Ona Šileikytė, agentūros „Autoriai“ strategė.
Klipo idėjos autoriai pasakoja, kad labai norėjosi vaizdo klipo herojus iškelti iš realistinės aplinkos, suteikti produktui pasakiškų kontekstų. „Buvo aišku, kad tikrų meškų tikrai nefilmuosime, tad pasirinkome animaciją, kuri šlifuota daugiau nei pusmetį. Vaizdo klipas pilnas magiškos gyvūnijos, įvairiausių detalių, žadina smalsumą, tad net penktą kartą žiūrėdamas pamatai naujų smulkmenų, o klipo dainos melodiją jau niūniuoji mintinai“, – sako G. O. Šileikytė.
Įsimenanti „Happyendless“ melodija
P. Vinžanovas pasakoja, kad ypatingas dėmesys buvo skirtas vaizdo klipo garso takeliui, todėl buvo ieškoma kūrėjų, kurie originaliai perteiktų istoriją, jos nuotaiką, o greitai galvoje įstringanti melodija suteiktų dar daugiau komiškumo ir absurdo. Įsimenančią reklaminio klipo dainą sukūrė „Happyendless“ duetas – Andrius Kauklys ir Marius Narbutis, o vokalą įdainavo Tomas Narkevičius.
„Pagrindinio muzikinio kūrinio kūrimas truko kelis mėnesius. Buvo ieškoma tokios melodijos, kuri jau pirmaisiais akordais priverstų ją įsiminti ir nepaleistų iki pat pabaigos. Iš karto po klipo starto sulaukėme daug klausimų, kur galima išgirsti visą dainą – tai buvo ženklas, kad čia būsimas vasaros hitas. Galvoje pasiliekanti nuotaikinga melodija kartojama visą vasarą“, – teigia P. Vinžanovas.