Daugeliui atpažįstama situacija

Šiemet IKEA užsakymu atliktas kalėdinis tyrimas parodė, kad kai kurių Kalėdų tradicijų šiemet atsisakysime, o bene dažniausiai – susibūrimų plačiame giminių ir draugų rate (atitinkamai 62 ir 61 proc.). Tad klipo siužete – kalėdiniams pietums tik dviese besiruošianti pora. Jie susiduria su daugeliui gerai pažįstama situacija, kai nebepakanka vietos suruoštam maistui ant nedidelio staliuko svetainėje sudėti, o patiekalai atsiduria ant visų įmanomų paviršių kambaryje – net pianino klavišų.

„Šis kalėdinis klipas kviečia išlaikyti optimizmą ir su lengva šypsena pažvelgti į šiemet mūsų laukiančias Kalėdas. Žiemos šventės šį sezoną bus kitokios ir jų norėsis ypatingų: saugių, jaukių, artimiausių šeimos narių rate. Tačiau kokios jos bebūtų, neatsiejama švenčių dalis – vaišės. Tyrimas parodė, kad net 43 proc. apklaustųjų laikosi tradicijos kartu gaminti kalėdinius pietus. Tik iš didelės meilės ir svetingumo, turime silpnybę pagaminti kiek per daug“, – pranešime žiniasklaidai cituojama IKEA rinkodaros vadovė Baltijos šalyse Kristina Mažeikytė.

Klipas filmuotas nedideliame bute, senos statybos name. Pasak K. Mažeikytės, tokiu sprendimu siekiama ne piešti idealų paveiksliuką apie Kalėdas iš atviruko, bet atspindėti realią situaciją ir kalbėti apie iššūkius, su kuriais daugelis susiduria: mažos virtuvės, kuriose dviese vos gali apsisukti arba svetainėje esantis žurnalinis staliukas, kuriam per šventes atitenka valgomojo stalo rolė. Kai kurie baldai ir daiktai taip pat, kaip ir daugelio šeimose, skaičiuoja ne vieną dešimtį metų.

„Mes žinome, kaip žmonės gyvena namuose, su kokiais šventiniais rūpesčiais susiduria, tad rodome realias situacijas ir jose lengvai pritaikomus bei daugeliui prieinamus sprendimus“, – sako K. Mažeikytė.

Kalėdų stalą teko dengti birželį

TV klipo kūrimo procesas slepia ir kelis įdomius faktus. Pavyzdžiui, jau po pirmojo karantino numatant, kad šiemet šventinis periodas gali būti kitoks, kūrybinė komanda reklaminius klipus stengėsi nufilmuoti iš anksto. Tad šis vaizdo įrašas buvo filmuojamas dar birželį. Aktoriams teko filmuotis su žieminiais drabužiais maždaug 30 laipsnių karštyje, kūrybinei komandai – vasaros saulės nušviestame balkone sukurti dirbtinį sniegą.

Taip pat, klipą įgarsino ne profesionalus aktorius, o IKEA darbuotojas. „IKEA itin svarbus darbuotojų įsitraukimas bei jų motyvacija, todėl nuolat ieškome būdų, kaip darbuotojus įtraukti ne tik įprastais būdais ar į jiems kasdienes veiklas, bet išbandyti save naujomis atsakomybėmis. Šių metų kalėdinio klipo įgarsinimas patikėtas pardavimų vadovo pavaduotojui, kuris taip tapo kūrybinio proceso dalyviu“, – pasakoja K. Mažeikytė.

Kalėdų Seneliui siūlo rašyti skaitmeninį laišką

Dalis žaismingos ir realybę atspindinčios IKEA kalėdinės kampanijos – jau tradicija virstantis skaitmeninis žaidimas IKEA interneto svetainėje.

„IKEA kalėdinis tyrimas parodė, kad didžioji dalis (69 proc.) šalyje mano, jog dėl pandemijos šiemet Kalėdos bus kardinaliai ar bent šiek tiek kitokios nei įprastai. Pavyzdžiui, susibūrimus su draugais šiemet dažniau nei įprastai pakeis virtualūs susitikimai (16 proc.). Tad ir Kalėdų seneliui šiemet kviečiame rašyti elektroninius laiškus. Žaidimas leis su humoru pasidalinti šių metų pasiekimais ir įvardinti savo norus“, – teigia K. Mažeikytė.

Kūrybinė agentūra – „Adell Taivas Ogilvy“.

IKEA kalėdinis žaidimas prieinamas čia: