„Elgsenos mokslas rinkodaros kontekste apima psichologinių, socialinių ir kognityvinių įžvalgų taikymą, siekiant suprasti ir paveikti žmonių elgseną. Lietuvos rinka bei joje veikiantys rinkodaros specialistai yra pasiekę tam tikrą brandą ir supranta, kad toks gilus požiūris yra būtinas, norint kurti išties efektyvias rinkodaros strategijas bei sėkmingai prisitaikyti prie besikeičiančio pasaulio. „HUBEL“ padės organizacijoms tai padaryti ir būti vienu žingsniu priekyje“, – sako E. Šeimienė.

„HUBEL“ ne tik teiks tyrimų paslaugas, analizuos vartotojų elgseną ir suteiks verslui aiškesnių įžvalgų apie tai, kaip vartotojai elgiasi ir kodėl. Agentūra taip pat siūlys konsultacijas, ves mokymus bei dirbtuves, kurs rinkodaros strategijas bei patars pozicionavimo klausimais.

„Šiuo metu rinkoje atliekamų vartotojų tyrimų potencialas neretai lieka pilnai neišnaudotas, nes tyrimai kartais nepakankamai gilūs arba yra kiek per daug nutolę nuo to, kaip iš tiesų elgiasi vartotojai ir klientai. Todėl neapsiribosime tik tyrimais ir analizėmis, bet ir teiksime konkrečias rekomendacijas, kaip gautas įžvalgas paversti veiksmingomis rinkodaros strategijomis“, – priduria „HUBEL“ vadovė.

Įmonės kryptis – tapti pokyčių agentais ir, bendradarbiaujant su klientu ir jo komanda, padėti įgyvendinti reikiamą pokytį įmonės ar komandų viduje.

„Dirbdama su įmonėmis dažnai matau, kad tam, jog tyrimų metu gautos įžvalgos ir veiksmai duotų verslo rezultatuose matomą pokytį, joms pritrūksta visai nedaug – tam tikrų pokyčių rinkodaros planavimo procese, drąsesnių sprendimų ar nuoseklių veiksmų. „HUBEL“ padės klientui ir jo komandai, kad reikiami pokyčiai įvyktų“, – teigia E. Šeimienė.