„Įmonėse netrūksta entuziastingų ir įžvalgių žmonių pilnų gerų norų, idėjų, tikslų. Reikia padėti visa tai sukonstruoti į vieningą, aiškią struktūrą, pajungiančią vienus tikslus kitiems, paversti tai veikiančia strategija. Tada galime kalbėti apie realius pokyčius ir verslo rezultatus“, – teigia „Dogma Strategies“ vadovas.
Tarp pastarųjų D. Apanavičiaus sukurtų strategijų – LRT prekės ženklo strategija, Mykolo Romerio universiteto pozicionavimas ir prekės ženklo valdymo ir paslaugų komunikacijos planas, „Gym Plius“ prekės ženklo strategija.
Pasak įmonės įkūrėjų, naujos įmonės pavadinimas DOGMA – tam tikra provokacija: „DOGMA atspindi požiūrį, atsiradusį dirbant su labai skirtingomis įmonėmis, skirtingais prekės ženklais, bet pastebint tuos pačius, atsikartojančius dėsningumus. Įmonės ir prekės ženklai gyvena nuolatinės kaitos, nuolat besikeičiančių tikslų ir nesibaigiančių diskusijų ir, dažnai, nepasitikėjimo tuo, ką darai, kultūroje. Todėl vis sunkiau susikalbėti, tiek įmonių viduje, tiek ir su galutiniu vartotoju. Nesusikalbėjimai, neturėjimas bendrų atskaitos taškų, paverčia integruotos komunikacijos projektus kone biblijiniu Babilonu ir tikrai nepadeda pasiekti tikslų.
Padėti atrasti, išsigryninti ir aiškiai iškomunikuoti vos kelias, tačiau pamatines strategines tiesas apie prekės ženklą gali padėti darbas su patyrusiu strategu. Mūsų chaotiškame komunikacijos pasaulyje būtina susitarti dėl pamatinių tiesų apie įmonę, išsikelti aiškius, visiems vienodai suprantamus tikslus, ir deramai įsigilinti į savo auditorijos poreikius. Ir visai nesvarbu, ar tai naujai kuriamas verslas, ar seniai savo pačių koridoriuose pasiklydę korporacijų problemos, tyrimuose ir duomenų jūroje pasimetantys marketingo ir komunikacijos sprendimai, ar atskiri projektai, su ribotu biudžetu keliantys sau tikslą „prasimušti“ komunikaciniame triukšme. Visiems jiems reikia strateginio matymo, aiškios, bent kurį laiką nekintančios tiesos, neišsiūbuojamos nuolat kintančių duomenų, nuomonių ir aplinkybių. Štai tada, kartu su įmonių rinkodaros ir komunikacijos žmonėmis išgryninta, visiems vienodai aiški, sutartinė tiesa, galima pasakyti „dogma“, tampa užtikrintu ir vieninteliu įmanomu keliu į pasiektą tikslą ir norimus rezultatus“.
„Dogma Strategies“ partnerė – Renata Šarkauskaitė, reklamos kūrėja, kūrybos vadovė, turinti didžiulę patirtį didžiosiose reklamos agentūrose, pelniusi daugybę kūrybos apdovanojimų tarptautiniuose reklamos festivaliuose.
„Komunikacijos procese didžiausias „nuotykis“ nutinka, kai ilgai ruoštą ir su klientu grynintą strategiją ateina metas paversti praktika. Kūrybinėse interpretacijose strateginės tiesos neretai „pasimeta“, ypač, jei kūrybininkams stinga patirties, arba strateginis dokumentas kūrybai pateikiamas netinkamai. O juk kūrybinis procesas klientams kainuoja brangiai ir didelėje agentūroje jau būna sudėtinga grįžti į esminį tašką – strategines užduoties realizavimą kūrybinėse išraiškose. DOGMA gali pasiūlyti šios problemos sprendimą: įgyvendinus strategiją, pateikti kūrybinių idėjų variantus, kad „čia ir dabar“ parodytume, kaip sukurta strategija veikia praktikoje. Tiesiog tam, kad kliento rinkodaros/komunikacijos komanda būtų tikra, jog strateginis dokumentas veikia ir yra lengvai naudojamas tikrovėje, o kampanijos žinutė, ar naujai sukurtas pozicionavimas yra skirtas tikrai, gyvai komunikacijai. Manome, tai bus tikras, stiprus mūsų išskirtinumas komunikacijos konsultacijų rinkoje“, – sakė R.Šarkauskaitė.
R. Šarkauskaitė taip pat yra vadovaujanti partnerė sėkmingai prieš keletą metų startavusioje kūrybinėje reklamos agentūroje „Marios Agency“.
„Dogma Strategies“ teikia strateginio konsultavimo, prekės ženklo pozicionavimo, komunikacijos strategijų, reklamos kampanijų planavimo ir kūrimo, viešųjų ryšių strateginių ir taktinių planų kūrimo ir komunikacinių krizių valdymo paslaugas.
„Dogma Strategies“ logotipą, vizualinį identitetą, kūrė agentūros MARIOS meno vadovas Marius Kneipferavičius.