„Vizualinis organizacijos įvaizdis yra be galo svarbi sėkmingos organizacijos komunikacijos dalis. Mūsų prekės ženklas nebuvo keistas nuo 2009-ųjų metų, tad pastaruoju metu labai aiškiai jautėme, jog organizacijos įvaizdis nebeatspindi to, kokia šiandien yra LVK, ir nebegali tinkamai perteikti organizacijos vertybių ar misijos“, – pokyčių poreikį komentavo LVK generalinė direktorė Ineta Rizgelė.
„Sukaupusi 30 metų verslo atstovavimo patirties bagažą, šiandien LVK yra veržli, dinamiška, turinti aiškią viziją bei patikimos organizacijos reputaciją. Profesionaliai atstovaujame moderniems ir atsakingiems verslams, kuriantiems pridėtinę vertę Lietuvai, esame patikimas valstybės institucijų partneris, savo veikloje vadovaujamės aukščiausiais atskaitingumo standartais. Būtent tai atspindėti siekėme beveik metus dirbdami prie šio atsinaujinimo“, – sakė I. Rizgelė.
Pagrindiniu naujo LVK vizualinio identiteto ir logotipo kūrimo motyvu tapo santaka. Santakos konceptas atspindi LVK kaip skirtingų verslų, įmonių bei interesų jungtį, kuri leidžia verslui harmoningai kalbėti vienu balsu, kartu augti bei kurti.
Naują vizualinį LVK identitetą kūrė „Andstudio“.
Organizacijos vizualinio identiteto atnaujinimą apima naujas LVK logotipas, grafinių elementų įvedimas organizacijos vizualinėje komunikacijoje, atnaujinta interneto svetainė, kurios kūrimą ir diegimą įgyvendino „Creative Partner“. Vizualinį atnaujinimą lydės ir naujo LVK šūkio „Verslas Lietuvai“ įvedimas į organizacijos komunikaciją.
LVK – viena didžiausių verslą vienijančių organizacijų Lietuvoje, atstovaujanti 35 verslo asociacijoms. LVK atstovaujamos įmonės yra sukūrusios 145 tūkst. darbo vietų ir generuoja 28 milijardus eurų apyvartos per metus.