Pasak agentūros, anksčiau žinomos Valstybės tarnybos departamento vardu, direktoriaus Artūro Paleko, atsiradusi nauja įstaiga turėjo tik pavadinimą ir ankstesnės institucijos veiklos tęstinumą. Todėl buvo būtina susikurti savo vizualinį identitetą, kuris atspindėtų tiek organizacijos, tiek ir viso viešojo sektoriaus transformaciją.

„Naujas vizualinis identitetas – ne vien tik organizacijos parodymas visuomenei, bet ir įsipareigojimas jai bei darbuotojams – stengtis būti tokiu, kokiu save pristatai. Logotipas – daugiau nei vien tik piešinys ar noras pasirodyti: tai – įpareigojimas ir įsipareigojimas gyventi ir dirbti tokiu standartu. Todėl pamačius logotipą, kuris nuolat lydės visur, šį įsipareigojimą bus lengva prisiminti“, – pasakoja A. Palekas.

Artūras Palekas

Agentūros atstovo teigimu, vizualiniu identitetu siekiama perteikti patrauklios darbo planavimo bei organizavimo sistemos įspūdį, kuris atrodytų paprastai, žaismingai ir kartu prieinamai. Dinamiška aplinka kuriama kontrastais tarp subtilių ir ryškių elementų, taip pat išlaikant subtilumą ir patikimumą.

Perimtos geriausios užsienio agentūrų stiliaus tradicijos

Kaip paaiškina agentūros direktorius, vizualinio identiteto kūrimas prasidėjo nuo rinkos analizės. Jo teigimu, kuriant Viešojo valdymo agentūros įvaizdį įvertinta, kaip atrodo ir save vizualiai pristato panašios organizacijos Lietuvoje ir užsienyje.

„Kurdami savo logotipą ir vizualinio identiteto gaires, nesiekėme pradėti visko nuo „balto lapo“, bet efektyviai pasisemti įkvėpimo iš į mus panašių įstaigų. Apskritai, siekėme sukurti unikalų identitetą, kuris būtų ir lengvai suprantamas, ir aiškiai atpažįstamas“, – sako A. Palekas.

Atspindi vertybes ir progresą

Daugelis organizacijų, kurdamos savo vizualinį identitetą, siekia atskleisti savo vertybes ir išryškinti įvaizdį visuomenėje. Tuo rėmėsi ir Viešojo valdymo agentūra, atnaujinusi savo logotipą ir kitus vizualinius elementus.

„Pagalba, empatija, kompetencijos, o pati agentūra – patraukli, patikima ir nuolat tobulėjanti: būtent šių savybių ir žodžių rinkinį apibūdina naujasis logotipas bei kiti vaizdiniai elementai. Nors nuostata, kad viešasis sektorius – pernelyg biurokratiškas ir nelankstus, šiais pokyčiais norime parodyti, kokie esame iš tikrųjų ir kokiais siekiame būti“, – teigia Viešojo valdymo agentūros direktorius A. Palekas.

Jis taip pat paaiškina, kad logotipe užkoduotas Viešojo valdymo agentūros pavadinimo trumpinys savyje talpina visų simbolių apjungimą, kuris neša žinutę apie partnerystę bei empatiją, o banguojanti ir auganti logotipo dinamika kalba apie nuolatinį augimą bei tobulėjimą. Nurodoma ir tai, kad šis logotipas atspindi ir viso sektoriaus progresą, judantį tinkama kryptimi.

Atnaujintą VVA vizualinį identitetą sukūrė „The Critical“.