„Sprendimą, su kokiais partneriais dirbti, nulėmė sėkmingai įgyvendintų projektų krepšelis ir pademonstruotas analitinis agentūros požiūris tiek į verslo, tiek į rinkos tendencijas. Agentūros pateiktos įžvalgos atliepė mūsų įmonės tikslus ir prekės ženklo vertybes“, – pranešime žiniasklaidai teigia „Vilniaus duonos“ vadovas Artūras Kokoškinas. „Adverum“ rūpinsis įmonės korporatyvine bei produktų komunikacija, taip pat teiks konsultacines paslaugas.
„Tikiu, kad agentūros patirtis ir komandos kompetencijos padės siekti ambicingų „Vilniaus duonos“ tikslų ir išskirtinių komunikacijos kampanijų rezultatų. Vertiname galimybę bendradarbiauti su ilgametes tradicijas puoselėjančiu prekės ženklu ir prisidėti prie ilgalaikių strategijų kūrimo bei įgyvendinimo“, – teigia komunikacijos agentūros „Adverum“ partnerė Ieva Naujalytė.
Komunikacijos paslaugų konkursą laimėjusi „Adverum“ sutartį su UAB „Vilniaus duona“ pasirašė vieneriems metams su galimybe pratęsti dar metams. Tyrimų bendrovės „Nielsen“ 2019 m. pirmojo pusmečio duomenimis, „Vilniaus duonai“ priklausė didžiausia šalies duonos rinkos dalis pagal apyvartą – 36,6 proc. 2018-aisiais bendrovės apyvarta siekė 34,8 mln. eurų. Bendrovės gaminių eksportas į užsienio šalis sudaro 5 proc.
Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ (UAB „Ad verum“) veiklą plėtoja jau 15 metų ir dirba su oro linijų bendrove „Wizz Air“, technologijų kompanija „Dell EMC“, elektros perdavimo sistemos operatoriumi „Litgrid“ , įgyvendina „Nike“, „Oro navigacijos“, „Omniva“, „Syngenta“ ir kitus komunikacijos projektus. Agentūra atstovauja vienam didžiausių pasaulyje nepriklausomų ryšių su visuomene agentūrų tinklų pasaulyje – PRGN (Public Relations Global Network) Baltijos šalyse.