Nors šį šildymo sezoną šiluma vilniečiams kainuos mažiau nei Rygos ar Talino gyventojams, dalis miestiečių, gyvenančių nerenovuotuose daugiabučiuose, už ją mokės daugiau nei galėtų arba namuose nesijaus komfortiškai. To priežastis – dalis šilumos per nesandarias pastato konstrukcijas pabėga į lauką. Nauja kampanija kurta norint atkreipti dėmesį į tai, kad šilti namai – komandinis ne tik namų administratorių ir šilumos tiekėjų darbas, todėl veiksmų turėtų imtis ir patys gyventojai.
Pasak VŠT komunikacijos komandos vadovės Monikos Merkytės, sukurti patrauklią ir įdomią kampaniją apie būsto šildymą – nelengva užduotis.
„Planuojant kampaniją mūsų iššūkis buvo surasti būdą, kaip įdomiai kalbėti tokia buitiška ir, iš pirmo žvilgsnio, nuobodžia tema kaip būsto energetinis efektyvumas. Todėl pasitelkėme kasdienes situacijas, kuriose atpažinti save gali daugelis mūsų. Joms perteikti naudojame nuotaikingas ir šmaikščias vizualizacijas, kurios patraukia dėmesį ir kviečia būti gudriems“, – sako M. Merkytė.
Kampanijos vizualizacijose, kurios sukurtos naudojant dirbtinio intelekto įrankius, vaizduojami skirtingo amžiaus personažai, kovai su šalčiu pasitelkę visiems gerai pažįstamus būdus – nuo galvos iki kojų apsivynioję megztiniais ar apsiavę šilčiausias šlepetes.
Jomis VŠT ragina gyventojus žiemoti gudriau ir nemalonią situaciją, kai radiatoriai jau šyla, tačiau namuose vis dar šalta, pakeisti pasitelkiant itin paprastas būsto energetinį efektyvumą gerinančias priemones.
Kampanijai sukurtas ir specialus polapis www.ziemasilciau.lt, kuriame gyventojai gali rasti visus praktinius patarimus, kaip taupyti šilumos energiją. „Ir vėl šildymo sezonas“ – pirmas bendras VŠT darbas su naujais partneriais – integruotos komunikacijos agentūra „co:agency“.