Itin greito montažo klipe 440-metį šiemet švęsiantis universitetas pristato vykdomas studijas, mokslines veiklas ir savo bendruomenę. Pastaraisiais metais VU daug dėmesio skiria mokslo ir studijų tarptautiškumui didinti, atnaujinamos universiteto studijų programos bei prekės ženklas. Pasak VU viešosios komunikacijos vadovo Ervino Spūdžio, sparčiu tempu besikeičiantis universitetas siekia išsivaduoti iš senos ir sustabarėjusios įstaigos reputacijos.
„Ilgus metus VU slėpėsi po labai solidžios, autoritetingos ir sunkiai prieinamos institucijos apsiaustu. Tačiau tai yra modernus ir veržlus universitetas, daugelį metų pirmaujantis pagal mokslo ir studijų kokybės rodiklius. VU būsimiesiems studentams save pristato šmaikščiai ir šiltai, bet kartu ir parodydamas, kad turime kuo didžiuotis. Nuo XVI a. išlikę rūmai, tradicijos ir paveldas čia susitinka su naujausiais technologiniais pasiekimais ir moderniomis laboratorijomis. O visa tai įprasmina išsilavinę ir laisvi žmonės, dirbantys ir besimokantys VU, kurie žvelgia į ateitį, nepamiršdami praeities. Jie yra universiteto stiprybė, todėl mes siekiame kurti nuoširdų ir šiltą ryšį tiek su esamais, tiek ir būsimais mūsų bendruomenės nariais“, – sako E. Spūdys.
Siekiant atskleisti kitą, rečiau matomą ir ne tokią solidžią universiteto pusę, pasitelktas neįprastas formatas – atsisakyta aukštosioms mokykloms visame pasaulyje būdingo ilgo ir nuobodaus istorijos dėstymo, šaipomasi iš klišių, įterpiami netikėti ir kartais net absurdiški vaizdai. Visą įvaizdinį klipą vainikuoja trumpas repas, pristatantis įdomiausius ir smagiausius su universitetu susijusius faktus.
Klipas buvo kuriamas siekiant ne tik pritraukti potencialius studentus, bet ir pristatyti universitetą Lietuvoje viešintiems svečiams ar įvairiuose renginiuose užsienyje.
Vaizdo klipą režisavo Saulius Baradinskas, įgyvendino audiovizualinės komunikacijos agentūra „Wide Wings“. Filmuota 20 vietų, tarp jų – senajame VU ansamblyje, visuose universiteto padaliniuose ir VU bibliotekos Mokslinės komunikacijos ir informacijos centre.