„co:agency“ teiks „Vilniaus vandenims“ įvairias ryšių su visuomene paslaugas: konsultacijas strateginės komunikacijos ir krizių valdymo klausimais, kasdieninę pagalbą įgyvendinant komunikacijos veiklas bei užtikrinant informacijos sklaidą žiniasklaidoje ir socialiniuose tinkluose, visuomenės informavimui skirtų renginių ir iniciatyvų įgyvendinimą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Mūsų klientai – tai daugiau nei ketvirtis milijono namų ūkių, įmonių, organizacijų Vilniaus mieste ir apskrityje. Jiems kiekvieną dieną siekiame ne tik tiekti aukščiausios kokybės paslaugas, bet ir užtikrinti visomis prasmėmis sklandų aptarnavimą, veiklą vykdyti efektyviai ir skaidriai. Todėl atvira ir profesionali komunikacija mums yra labai svarbi – tikimės, kad nauji partneriai prisidės ją dar labiau stiprinant“, – sako „Vilniaus vandenų“ komunikacijos skyriaus vadovė Renata Saulytė-Smalskė.
„Vilniaus vandenys” yra didžiausia Lietuvoje vandentvarkos bendrovė, tiekianti geriamąjį vandenį ir tvarkanti nuotekas beveik 263 tūkst. klientų. Bendrovė vykdo veiklą Vilniaus miesto, taip pat Vilniaus, Švenčionių ir Šalčininkų rajonų savivaldybėse. Per parą ji patiekia apie 98 tūkst. kubinių metrų vandens ir surenka bei išvalo daugiau nei 111 tūkst. kubinių metrų nuotekų.
„Vertiname galimybę dirbti su organizacija, be kurios paslaugų savo kasdieninį gyvenimą sunkiai įsivaizduotų šimtai tūkstančių vilniečių ir Vilniaus apskrities gyventojų. Tai mūsų komandai bus įkvepiantis iššūkis ir profesine, ir pilietine prasme“, – sako „co:agency“ partnerė Rūta Diržanauskaitė.
Tarp „co:agency“ klientų – „Lidl“, „Bitė“, „Pigu.lt“, „Camelia“, „Coca-Cola“, HP, „Luminor investicijų valdymas“, Vilniaus miesto savivaldybė, „PlayStation“, „AstraZeneca“, Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje, „DPD Lietuva“ ir kt. Agentūroje šiuo metu dirba per 20 specialistų. Įmonei taip pat priklauso 70 proc. skaitmeninės rinkodaros agentūros „Relevant“ akcijų. 2019 m. bendra „co:agency“ ir „Relevant“ apyvarta viršijo 3 mln. Eur, o tiesioginės pajamos perkopė 800 tūkst. eurų.