„Tarptautinė turizmo rinkodara yra labai konkurencinga sritis, kurioje išsiskirti pavyksta nedaugeliui. Siekdami pritraukti turistų dėmesį pasaulio miestai dirba ilgus metus ir skiria didžiulius resursus, – pranešime žiniasklaidai sakė sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė. – Vien stovėti prie finalo linijos su tokiais pasaulio turizmo gigantais kaip Las Vegasas mums buvo didelis pasiekimas. Tačiau gauti auksą iš tarptautinių turizmo ekspertų rankų yra pripažinimas, kad Vilnius padarė įspūdį net ir visko mačiusiai kelionių industrijai.“
Per visą reklaminės kampanijos laikotarpį svetainėje apsilankė virš 110 tūkst. žmonių iš viso pasaulio, daugiausia iš Jungtinės Karalystės, Vokietijos, JAV, o Vilnius „Google“ paieškos sistemoje ieškotas virš 300 proc. daugiau kartų. Kampanija, kurios idėją sukūrė reklamos mokykloje „Atomic Garden“ mokęsi vilniečiai Jurgis Ramanauskas, Skaistė Kaurynaitė ir Ugnius Mikšta, sulaukė didžiulio dėmesio socialiniuose tinkluose. Vienas autoritetingiausių pasaulyje reklamos profesionalų žurnalas „Lürzer’s Archive“ iškart pasirodžius Vilniaus reklamai ją paskelbė geriausia tos savaitės reklama pasaulyje.
Pasaulio šalių, miestų ir įstaigų pateiktas paraiškas vertino ekspertų komisija, sudaryta iš aukščiausio lygmens turizmo sektoriaus organizacijų atstovų, kurių tarpe – Pasaulio kelionių ir turizmo taryba, tarptautinė rinkos tyrimų kompanija „Euromonitor International“ ir Londono rinkodaros agentūra „London & Partners“.