„Baltijos liftų“ direktorius Mantas Romaška sako, kad komunikacijos agentūros paslaugų prireikė bendrovei išsikėlus ambicingus augimo tikslus.
„Nors mūsų veiklos istorijai jau dešimt metų, paskutiniu metu augome organiškai, mažais žingsneliais. Šiais ir ateinančiais metais kompanijos tikslai gerokai ambicingesni, todėl, siekdami įgyvendinti išsikeltus tikslus, nusprendėme imtis aktyvios rinkodaros ir komunikacijos“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas M. Romaška.
Vilius Mackonis, „Virtuozų“ direktorius, sako, kad pirmiausia užduotis „Baltijos liftų“ komunikacijoje bus sustiprinti kompanijos pozicionavimą ir žinomumą.
„Į didžiausių sektoriaus bendrovių trejetuką patenkanti kompanija yra nepelnytai aplenkiama viešosios komunikacijos erdvėje. Sieksime keisti šią padėtį, taip padėdami kompanijai siekti verslo tikslų“, - aiškino V. Mackonis.
„Baltijos liftai“ yra Vilniaus ir Šiaulių gyvenamuosiuose namuose daugiausia liftų prižiūrinti bendrovė, kompanijai yra įsigijusi ir prisijungusi vieną seniausių šalies liftų įmonių „Šiaulių liftas“.
Agentūra „Virtuozai“ teikia rinkodaros ir komunikacijos, viešųjų ryšių paslaugas, įvaizdžio formavimo paslaugas vidutiniam ir smulkiam verslui. 2019-aisiais, lyginant su praėjusiais metais, bendrovės pajamos augo 133 proc., ir pagal šį rodiklį tarp komunikacijos agentūrų „Virtuozai“ užėmė pirmą vietą.
Tarp agentūros klientų – Švedijos nekilnojamojo turto investicijų kompanija „Eastnine“, finansinių technologijų sektoriaus bendrovė „Finbee“, turto finansavimo bendrovė „Unicredit Leasing“, Personalo valdymo profesionalų asociacija (PVPA), saulės energetikos bendrovė „Solet Technics“, vadovų studijų alumnų asociacija ISM Magistrų Klubas, Valstybinė mokesčių inspekcija, Lietuvos automobilių kelių direkcija.
„Baltijos liftai“ – 2010 metais įkurta licencijuota liftų, eskalatorių ir judančių takų techninės priežiūros paslaugas teikianti įmonė. Šiuo metu įmonė prižiūri daugiau kaip 2000 įvairių gamintojų kėlimo įrenginių daugiabučiuose namuose, komerciniuose ar viešojo sektoriaus pastatuose.