Kodėl kūrimas turėtų tapti prioritetu? Kokias pamokas vertėtų išmokti kiekvienam iš mūsų? Ir kodėl pradėti reikėjo vakar?

Į šiuos klausimus T. Nemura atsakė didžiausioje marketingo konferencijoje „LiMA Day Lietuva’23: mutacijos“ skaitydamas pranešimą „Manhatano projektas marketinge: grandininė kūrėjų ekonomikos reakcija“.

Nuostatos keičiasi. T. Nemura prisipažino, kad pastaraisiais metais tai nutiko ir jam. Ilgai buvęs „LinkedIn“ skeptiku, manančiu, kad tai, kas jame vyksta, tegalima pavadinti nesibaigiančia savęs demonstravimo ir maivymosi pornografija, jis kardinaliai pakeitė nuomonę.

„Iš visiško ateisto perėjau į 100-to įrašų per tris mėnesius tempo kūrėją. Dalykai pradėjo keistis vasarą, kai pamačiau interviu su dizaineriu, kuris ilgus metus pradirbęs dizaino agentūroje atleido save iš darbo. Pradėjo dirbti sau, išrado naują agentūros apmokestinimo modelį ir surinko tiek klientų, kad per mėnesį generuoja po 100 tūkst. dolerių pajamų, būdamas vieno žmogaus verslas. Pakilo mano abu antakiai ir pradėjau lįsti į šį urvą“, – pasakojo T. Nemura.

Daugiau pasigilinus paaiškėjo, kad tokių kūrėjų begalybė: „Pradėjau juos sekti, pasikeitė mano socialinis burbulas, kurį iki tol turėjau „LinkedIn“. Supratau, kad tai yra ne viskas, ką ten galima rasti. Yra ir kitas pasaulis. Bet norint jį pamatyti reikia ištraukti galvą iš kibiro ir pažiūrėti plačiau, ką ir pabandžiau padaryti.“