Pasak „Vision Express“ vadovės Aušros Radzevičienės, kūrybinė reklamos agentūra „All Caps“ iš konkurse dalyvavusių konkurentų išsiskyrė ne tik savo profesionalumu, bet ir įsigilinimu į keliamas problemas bei įmonės poreikius.
„Komanda puikiai suprato mūsų užduotį, drąsiai rodė užsidegimą ir tvirtai pristatė savo idėjas, kurios buvo apgalvotos iki smulkiausių detalių. Pasiūlyti sprendimai pataikė tiesiai į dešimtuką, tad labai džiaugiamės užsimezgusia nauja partneryste“, – sako A. Radzevičienė.
Pirmoji kartu įgyvendinta kampanija į akinių rėmelius kviečia pažvelgti kaip į paveikslo rėmus. Pasak „All Caps“ kūrybos vadovo Vismanto Kastecko, šiuo metu optikos rinkoje komunikacija yra supanašėjusi, o kūrėjai daugiausiai orientuojasi į produktų funkcionalumą, bet ne į dizainą.
„Nešiojantiems akinius ir taip yra aišku, kad jie padeda geriau matyti, todėl mes nusprendėme koncentruotis į kitus aspektus. Perkantys akinius pirmą kartą dažnai nerimauja, ar akiniai jiems tiks, ar nepakenks išvaizdai, o juos nešiojantys – nori, kad šis aksesuaras ne tik paryškintų veido bruožus, bet ir atspindėtų jų asmenybę. Naujoje kampanijoje tai ir pabrėžiame – plačiame „Vision Express“ asortimente kiekvienas ras jų veido formą ir stilių atitinkančius akinių rėmelius“, – sako „All Caps“ kūrybos vadovas V. Kasteckas.
Reklamoje tai parodoma sugretinant meno kūrinius ir žmonių veidus. Kaip rėmas paveikslui suteikia unikalumo, taip ir akinių rėmeliai padeda pabrėžti kiekvieno žmogaus veido bruožus ir atskleisti jo unikalų stilių. „Siekiame, kad akiniai nesisietų su silpnumu, bet padėtų išreikšti stiprybę būti savimi“, – priduria „All Caps“ kūrybos vadovas.