Kūrybinės agentūros „Autoriai“ vadovė G. Šileikytė sako, kad su prekės ženklu „Rido“ nuosekliai dirba kelerius metus.
„Šį karta užduotis buvo pristatyti rinkai, kad nuo šiol visi „Rido“ kiaušiniai padėti vištų, kurios laikomos itin geromis sąlygomis, ir auginamos nenaudojant antibiotikų. TV klipo trukmė vos 12 sekundžių, per kurias, kaip žinia, papasakoti istoriją ypač sudėtinga. Todėl reikėjo itin charakteringo ir lakoniško sprendimo, kuris atspindėtų rinkos lyderystę ir būtų pagavus vartotojams“, – dalijasi ji.
Vištai irgi patiko dirbti filmavimo aikštelėje
Kūryba truko apie mėnesį, dar tiek pat – idėjos išbaigimas ir pasirengimas gamybai. „Sugalvoję kampanijos idėją TV klipui, ieškojome režisieriaus, kuris dirbtų su animacija, mėgtų stilizuoti ir būtų ne mažiau dėmesingas detalėms, nei yra auginamos „Rido“ kiaušinius dedančios vištos, radome I. Meilūną“, – tikina G. Šileikytė.
Anot kūrybinės agentūros „Autoriai“ vadovės, nuo pat pradžių nesvarstė kompiuteriu sugeneruotų vaizdų, atvirkščiai – norėjo daugiau rankų darbo.
„Nes, kaip sakoma, kiek įdėsi – tiek ir gausi. Nors tai žiūrovui plika akimi ir nematoma, mes tikime, kad tai padeda prekės ženklo žinutės stiprybei bei paveikumui. Siekėme ir atradimo džiaugsmo, kad reklama nepabostų ir neįkyrėtų, kad kiekvieną kartą žiūrėdamas pamatytum vis naujų mažų elementų, kurių kiekvienas pasakoja, kaip dėmesingai šios „Rido“ vištos iš tiesų laikomos“, – pažymi ji.
Be to, dailę – visą pagrindinės klipo herojės kambario aplinką – daugiau nei savaitę kūrė keturių dailininkų komanda.
„Didžiausias iššūkis visuomet yra laikas bei biudžetas, šiuo atveju iššūkis buvo dar ir tai, kad reklamoje veikia gyvūnas. Tačiau prodiuserė Justina Beniušytė patvirtintų, kad viskas pavyko sėkmingai – ji rytą po filmavimo rado mūsų filmuotos vištos padėtą kiaušinį, kas, kaip juokavome, buvo ženklas, jog vištelei dirbti aikštelėje buvo ne mažiau smagu nei mums“, – kalba G. Šileikytė.
„Rido“ atsižvelgė ir į rinką, ir į klientus
„Rido“ kiaušinius tiekiančios bendrovės „Groward Group“ vadovas Tomas Strumskas kalba, kad įmonė, būdama didžiausia kiaušinių tiekėja šalyje, jaučia atsakomybę formuojant ir edukuojant rinką.
„Pirmieji Lietuvoje pradėjome masiškai tiekti „Rido“ ant kraiko laikomų vištų kiaušinius. Dedame daug pastangų taikydami aukštesnius nei reikalauja vien ES teisės aktai paukščių gerovės standartus, kasmet atidarome naujas ne narvuose laikomų vištų paukštides. Taip pat vykdome įvairias kampanijas ir aiškiname vartotojams paukščių laikymo sistemų skirtumus – kadangi galiausiai pati rinka ir pirkėjai, ne gamintojai, apsprendžia tikrąsias tendencijas“, – pastebi jis.
Pasak T. Strumsko, prieš šią kampaniją, „Rido“ pristatė ir dar vieną naujovę pirkėjams – dabar kiaušiniai žymimi aiškiau: „Nuo vasaros vidurio pakuotes žymi nebe raidės S, M, L ir XL, o trys konkretūs pakuočių svoriai – 530 g, 630 g ir 730 g bei kiaušinių dydį atspindinti ikonėlė. Naujove siekiame skaidrumo, kai pirkėjai gauna tiksliai tą svorį, už kurį ir moka, nes, pavyzdžiui, dviejų įprastų L dydžio kiaušinių pakuočių svorio skirtumas gali siekti ir 90 g.“
„Prieš ne vieną dešimtmetį kilusi vakaruose, tendencija valgyti sveikesnį ir natūralesnį maistą pastaruoju metu įgavo didžiulį pagreitį ir mūsų krašte – Baltijos šalių vartotojai atidžiai skaito gaminių pakuotes ir ieško natūralių, sveikatai naudingų produktų ir sudedamųjų dalių“, – kalba T. Strumskas.
Kaip pasakoja „Groward Group“ vadovas, nors vertinti reklamos efektyvumą anksti tiek peržiūrų, tiek pardavimų atžvilgiu, kol kas kampanija jie patenkinti ir tiki sėkmė: „Kaip įprasta, „Autoriai“ į užduotį pažiūrėjo kūrybiškai ir profesionaliai. Taip pat jaučiame aiškų vartotojų poreikį sveikai ir natūraliai produkcijai.“