„Finansinis raštingumas yra labai svarbus pradedant savo karjerą darbo rinkoje ar versle. Įvairūs stebėjimai atskleidžia, kad vaikai ir jaunimas susiduria su mokesčių žinių trūkumu. Dėl šios priežasties būtina sukurti papildomas edukacines priemonės, kurios padėtų ugdyti mokestinį raštingumą mokyklose ir šeimos rate jau nuo ankstyvo vaikų amžiaus“, - sako VMI vaikų ir jaunimo projekto vadovas Šarūnas Gurklys, pridurdamas, kad tikslui pasiekti reikalingos įtraukiančios ir jaunimo poreikius atitinkančios priemonės.
Pasak „INK agency“ direktorės Jolitos Kochanskės, įgyvendinant komunikacijos koncepciją su pasirinktomis priemonėmis bus siekiama suteikti vaikams bei jaunimui žinių apie mokesčius ir formuoti teigiamą požiūrį į jų mokėjimą.
„Siekiant sudominti vaikus ir jaunimą gan sudėtinga mokesčių tema, svarbu rasti originalių komunikacijos formų bei parinkti tinkamas priemones ir kanalus, kuriuose šią auditoriją galima pasiekti. Tikime, kad ši tema gali būti įdomi ir patraukli, ypač, kai apie ją kalba bendraamžiai ar nuomonės formuotojai. Tad be kitų priemonių komunikacijoje planuojame pasitelkti jaunus turinio kūrėjus, žinomus žmones, jų istorijas“, – pasakoja J. Kochanskė.
Drauge su „INK agency“ įgyvendinamos projekto dalies vaikams ir jaunimui iki 18 metų startas numatytas 2024 m. pradžioje.
VMI įgyvendinamas Europos Sąjungos projektas „Būsimų mokesčių mokėtojų finansinio raštingumo didinimas“ finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos Kartos Lietuva“ lėšomis.
Kūrybinė integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ yra įmonių grupės „Hero Group“ dalis. Tarp „INK agency“ klientų - „Telia Lietuva“, „Švyturys-Utenos alus“, „Electrolux“, „Klaipėdos nafta“, „YIT Lietuva“, „Itella“, „Sorainen“ ir kitos bendrovės bei žinomi prekės ženklai.