Vyriausybė trečiadienį pritarė Teisingumo ministerijos siūlymui užtikrinti vartotojų apsaugą, kai jie sudaro sutartis dėl skaitmeninio turinio ar skaitmeninių paslaugų teikimo bei nustatyti verslininko atsakomybę ir vartotojų teises tais atvejais, kuomet paslaugos vartotojams nepateikiamos arba pateikiamos su trūkumais.
Reikalavimai vartotojų apsaugai būtų taikomi ne tik tais atvejais, kai vartotojas už skaitmeninio turinio ar skaitmeninės paslaugos teikimą sumokėtų, bet ir tuomet, kai sudarant sutartį vartotojui mokėti nereiktų, bet jis pateiktų savo asmens duomenis.
Taip pat numatoma reglamentuoti skaitmeninio turinio ir skaitmeninių paslaugų naujinių (angl. updates) teikimą.
Siekiama nuo pusmečio iki metų prailginti terminą, kai, kilus ginčui dėl prekės kokybės, pareiga įrodyti, kad prekė buvo tinkamos kokybės, tektų pardavėjui, o ne vartotojui. Be to, siūloma gamintojus skatinti suteikti prekės patvarumo garantiją.
Seimui pritarus, tikimasi, kad ES direktyvose apibrėžtas teisinis reglamentavimas į nacionalinę bus perkeltas iki liepos 1-osios, o pradės galioti nuo 2022-ųjų sausio.