Įdėmus žvilgsnis į rytojų
Dvi dienos. Dešimtys savo srities asų – kūrybininkai įkurtas agentūras pavertę sėkmės matu, strategai, kurių darbai pakeitė reklamos sampratą, neurologai, žinantys, ko reikia smegenims, norint savo kūrybiškumą paversti rezultatais, ir daugelis kitų dalinsis žiniomis kas toliau ir kaip tuo sėkmingai pasinaudoti, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Šiemet „What’s next?“ kalbėtojų geografija – labai plati. Iškiliausi savo sričių profesionalai į Vilnių dalintis įžvalgomis atvyks iš Jungtinės Karalystės, JAV, Bulgarijos, Argentinos, Gruzijos, Ispanijos, Prancūzijos ir kitur. Pranešimus taip pat rengia užsienio pripažinimą pelnę išeivijos lietuviai bei iškiliausi vietos ekspertai.
Tarp dalyvių – ilgamečiai žiuri nariai Kanų festivaliuose ar nuolatiniai šio konkurso prizininkai, sėkmingų IT verslų vystytojai ir savininkai bei mokslininkai tyrinėjantys, kokių sąlygų reikia šiuolaikiniam, veikliam žmogui, norinčiam išnaudoti visą turimą potencialą. Daugiau informacijos apie pranešėjus – jau netrukus.
Kas juos vienija? Pasak šio renginio iniciatorės, įvairių meninių projektų koordinatorės Živilės Diawaros – daugiau nei 30 „What’s next?“ kalbėsiančių ekspertų sėkmę atnešė įdėmus žvilgsnis į ateitį: „Jei suvoki kas toliau žymiai anksčiau nei kiti, turi milžinišką pranašumą. Gali pradėti kurti sėkmingą verslą, gali plėtoti naują idėją, gali kitaip pažvelgti į gyvenimą apskritai ir tvariau perdėlioti prioritetus bei laisvalaikį. Ar galite įsivaizduoti, kiek galima nuveikti praskleidus ateities šydą? Kai apie tai susimąstai, nori nenori suvoki, kad nieko brangiau pasaulyje už žinias paprasčiausiai nėra.“
Ateities žmogus
Visos tendencijos, kurias apžvelgs „What’s next?“ konferencijos profesionalai suteka į vieną – Futura Sapiens, kūrybiško ateities žmogaus idėją. Daugiau nei 30 pranešėjų, kiekvienas iš savosios patirties ir kompetencijų pusės, pasakos, ką būtina žinoti į rytojų orientuotam profesionalui. Koks yra ateities vartotojas, žmogus, keliautojas? Kokie verslai augs? Kokios šiuolaikinės technologijos jau daro įtaką ir darys mūsų gyvenimui? Kaip šiandieninį marketingą pakeitė papildytos realybės atveriamos galimybės ir kas laukia toliau? Kaip savo protą priversti būti kūrybiškesniu? Kur keliausime rytoj? Kodėl ir kaip populiarėja vietinis turizmas? Tai tik keletas klausimų, į kuriuos bus atsakyta konferencijos „What’s Next?“ metu, kovo 19–20 dienomis.
„Vienas iš reikalavimų, kuriuos keliame tiems, kurie dalinsis savo žiniomis – tai, kad jų įžvalgas namo galėtų pasiimti kiekvienas. Todėl kiekvieno pranešimo dalis turės ir praktinius pritaikymo būdus. Juk ne „Youtube“ susirenkame pažiūrėti. Sausas žinias kiekvienas galime susirinkti ir namuose. „What’s Next?“ informacija – ne tik įdomi, tačiau naudinga bei lengvai pritaikoma.“
Skraidins į kosmosą
Ir šiemet konferencija „What’s Next?“ skraidins į kosmosą. Na, bent jau trumpam. Kaip ir kodėl? „Kosmosas – nebėra nepasiekiama stotelė ar tik mokslininkams įdomi realybė. Kelionės į erdvę – svarbi ateities dalis, kurioje bus plėtojamas ir turizmas, ir įvairūs meno projektai. Kosmoso temą plačiai lietėme ir pernai.Savo įžvalgomis dalinosi Nelly Ben Hayon. Ji – vienintelė prancūzė, pagal kurią sukurtas lėlės barbės modelis. Taip pat ji – vienintelė pasaulyje orkestro kosmose direktorė. Pernai jos pranešimas apie kūrybingumo naudą kasdieniniame gyvenime ant kojų sukėlė visą salę. Įvertinę susidomėjimą šiais metais ruošiame panašių staigmenų. Tikrai žinau, kad vieno pranešimo metu visi atėję galės pajusti ką reiškia turizmas kosmose. Kviesime apsilankyti Marse“, – sako Ž. Diawara.
Šiais metais prie „What’s next?“ konferencijos organizatorių prisijungė didelę laiko dalį Gruzijoje bei tarptautinėje rinkoje dirbanti prodiuserė Ringailė Leščinskienė. Pernai ji pilnai salei žiūrovų papasakojo, kaip Lietuvai laimėti Kanų liūtus ir kokiu būdu svečioje šalyje jai pavyko tapti viena iš geidžiamiausių vietos prodiuserių, laimėti sidabrinį ir tris bronzinius Kanų liūtus, sidabrinį Kanų delfiną, bei eilę kitų prestižinių apdovanojimų tokių kaip „Golden Drum“ Londonas, „Golden Hammer“ Ryga, ADC*E Barselona.
Prie projekto komandos taip pat prisijungė jau šeštus metus Pietų Afrikos respublikoje gyvenanti lietuvė Elžbieta Ryško. Ji kuruoja „What’s Next?“ digital strategijų ir jų įgyvendinimo dalį. Elžbieta niekada netaria „Ne“ naujiems iššūkiams, ir į komandą įnešė stipraus entuziazmo pliūpsnį.
„Projekto galia, neribojama geografinių atstumų, tiesiogiai atspindi vieną pagrindinių „What’s next?“ idėjų – bendradarbiavimas globaliu mastu leidžia pasiekti geriausių rezultatų bei atrasti tai, kas įdomu visam pasauliui. Mūsų komanda tokia – stiprios, nepriklausomos moterys, išsibarsčiusios po visą pasaulį ir sujungusios įvairialypes gyvenimiškas ir profesines patirtis susitinka tam, kad sukurtų tai, kas smarkiai pralenktų visas drąsiausias dabarties vizijas.“
„What's Next?“ po savo stogu sutalpina ne tik įkvepiančius pranešėjus, bet ir karštas diskusijas ar kitas įtraukiančias bendravimo formas. Pasak kasmet vykstančios kūrybingumo odisėjos organizatorių – taip užtvirtinama nauja informacija ir atsiranda galimybė pasidalinti savo mintimis bei susipažinti su kitais, panašia veikla užsiiminėjančiais profesionalais. Kūrybiškos bendruomenės kūrimas – vienas iš svarbiausių šio renginio aspektų. „What’s Next?“ metu taip pat vyks įvairūs workshopai, bendravimo pusryčiai, vakarienė bei visą, dviejų dienų kūrybingumo odisėją vainikuosiantis uždarymo vakarėlis.