„Sėkmingai įveikėm bandomąjį etapą ir dabar „Wolt Ads“ galime pristatyti didesniam partnerių ratui. Per pastaruosius mėnesius matėme, kad reklamą užsakantys partneriai fiksuoja pardavimų augimą ir reklamos išlaidų grąžą. Nors tik pradedame veikti šioje srityje, pirmieji rezultatai ir atsiliepimai yra džiuginantys bei patvirtina, jog einame teisingu keliu“, – sako „Wolt“ vadovas Baltijos šalyse Mantas Lomsargis.

Viso „Wolt“ turi daugiau nei 36 mln. registruotų vartotojų 27 rinkose ir veikia daugiau nei 500 miestų. M. Lomsargis pažymi, kad „Wolt Ads“ išsiskiria tuo, kad skelbimai nepertraukia kliento veiklos – naujas vietas ir pasiūlymus jie leidžia atrasti apsipirkimo metu. Be to, daug dėmesio skiriama tam, kad rodomas mokamas turinys klientui būtų aktualus ir jo nebūtų per daug.

„Wolt Ads“ taiko dvi paslaugų linijas: platformoje veikiantiems prekybininkams ir prekių ženklams. Pirmąja gali naudotis daugiau kaip 140 000 „Wolt“ partnerių prekybininkų – 86 proc. jų yra mažos įmonės. Antroji skirta dideliems tarptautiniams „Wolt“ partnerių prekių ženklams.

Partneriai gali naudotis keliomis reklamos galimybėmis – jas nustatyti ir reguliuoti galima per turimą paskyrą. Numatyta, kad reklama bus įkainojama ne pagal paspaudimų ar parodymų skaičių, o tik pagal tiesioginius užsakymus, kuriuos atliks reklama susidomėję klientai.

Tarptautiniams prekių ženklams didesnį matomumą užtikrins tam skirtos reklamjuostės, rėmėjų pozicijos produktų sąrašuose, taip pat pakuotės, firminiai maišeliai, galimybė pasiūlyti nemokamus produkcijos mėginius ir kt.

„Norėtume padėti augti visoms įmonėms – tiek mažiems vietiniams partneriams, tiek didesniems tarptautiniams prekių ženklams. Tai ambicingas tikslas, tačiau mes sunkiai dirbame, kad jį pasiektume“, – sako M. Lomsargis.