Tokia situacija kelia nerimą ženklams, kurie reklamuojasi šalia tokio turinio „Youtube“ platformoje. Dar 2017 m. kovą į šią problemą atkreipė dėmesį tokie dideli prekės ženklai kaip „Verizon“ ir „AT&T”, kurie sustabdė savo reklamos kampanijas „Youtube“ platformoje, kai sužinojo, kad jų reklamos buvo rodomos šalia ekstremistinio turinio. „Nomura Instinet“ analitikų skaičiavimais, „Youtube“ tai galėjo kainuoti iki 750 mln. JAV dolerių nuostolių, arba 7,5 proc. 2017 m. „Google“ pajamų.
„Youtube“ atstovai teigė puikiai suprantantys problemos svarbą ir skelbė, kad kompanija imasi veiksmų problemoms išspręsti. Pernai lapkritį buvo paskelbta apie „Youtube“ algoritmo patobulinimą, kad vartotojams, ieškantiems informacijos apie aktualias naujienas, pirmiausia būtų rodoma daugiau nuorodų iš patikimų naujienų šaltinių. Tačiau panašu, kad to nepakanka – „Business Insider Intelligence“ atlikta apklausa parodė, kad tik 6 proc. vartotojų įvardina „Youtube“ kaip skaitmeninę platformą, kurioje mažiausiai tikėtina rasti melagingų naujienų, lyginant su „Twitter“, „Snapchat“, „Instagram“, „Facebook“ ir „Twitter“.
Šiuo klausimu vartotojams patikimiausias atrodo „LinkedIn“ socialinis tinklas – 55 proc. vartotojų mano, kad jame mažiausiai tikėtina rasti melagingų naujienų. Antroje vietoje yra „Facebook“ (17 proc.), trečioje – „Instagram“ (8 proc.), ketvirtą ir penktą vietas dalinasi „Snapchat“ ir „Twitter“ (po 7 proc.).
„BusinessInsider“ atlikto tyrimo išvadose teigiama, kad pasitikėjimui skaitmeninėmis platformomis didelį smūgį sudavė staigus pagausėjimas piktavališko turinio ir įsilaužimui į duomenų bazes: tai turėjo didelių pasekmių prekės ženklams, kurie naudojasi šiomis platformomis. Socialiniame tinkle „LinkedIn“ platinamas turinys buvo vertinamas kaip sąžiningiausias ir atviriausias – tai padidino reklamų ir rinkodaros žinučių įtikinamumą ir sukūrė labai geras sąlygas prekės ženklams skleisti remiamą turinį.
„Facebook“ labiausiai palaiko turinys, kuriuo dalinasi jo vartotojai. Kadangi šio socialinio tinklo vartotojai linkę dalintis turiniu, tai leidžia pasiekti dideles auditorijas ir aukštą jų įsitraukimą – dėl to „Facebook“ vertinamas kaip tinkamas pasirinkimas norintiems maksimizuoti pasiekiamumą.
Tuo tarpu „Youtube“ žemyn nusmukdė prie įrašų dažnai skelbiami įžeidžiantys komentarai ir itin erzinančios reklamos. Visgi, tai neatbaidė žmonių nuo lankymosi šioje platformoje, ką rodo didžiulė vartotojų bazė ir jų platformoje praleidžiamas laikas.