Klinikos valdybos pirmininkės ir medicinos direktorės R.Petrikienės teigimu, prekės ženklo pokyčiai brendo jau nuo 2015 m. pradžios, įmonei atšventus 70-ties metų veiklos jubiliejų. Tokia sukaktis tapo proga iš naujo įvertinti prioritetus.

„Mūsų įmonės veiklą sudaro keturios skirtingos sritys: medicinos paslaugos, ortopedijos techninių priemonių gamyba, prekyba ir eksportas. Prieš trejus metus įvertinus šių veiklų evoliuciją, jų augimo tempus, tolimesnės plėtros kryptis ir reikšmę įmonei bei jos klientams, nuspręsta sukurti atskirus pavadinimus medicinos paslaugoms bei prekybai, nes įmonės pavadinimas asocijuojasi su ortopedijos techninių priemonių gamyba. Tais pačiais metais atsirado prekinis ženklas „Sveikatinė“, apjungiantis specializuotus judėjimui ir prevencijai skirtų prekių mažmeninės prekybos salonus, kurių šiuo metu Lietuvoje yra jau 11“, – pranešime žiniasklaidai pasakoja R. Petrikienė.

Naujajam klinikos vardui parinktas lietuviškas žodis, kuris siejasi su sveikata, gydymo ir gijimo procesais bei ryšiais tarp pacientų ir gydytojų: viena iš žodžio „gijos“ reikšmių, pateikiamų lietuvių kalbos žodyne, – ryšiai, saitai.

„Mūsų kūnai, mintys ir gyvenimai sujungti matomomis ir nematomomis gijomis. Joms nutrūkus ateina chaosas ir bloga savijauta, jas vėl sujungus, sugrįžta ramybė ir sveikata“, – aiškina naująjį pavadinimą sukūręs rinkodaros specialistas Linas Migonis.

Gydytojų ir pacientų tarpusavio ryšių idėją perteikia ir grafinis ženklas – stilizuota G raidė, sudaryta iš linijų, simbolizuojančių gijas.

Kartu su pavadinimu atsinaujina ir klinika: plečiamas medicinos paslaugų spektras, tobulinama aptarnavimo ir paslaugų kokybė, atnaujinama aplinka ir interjeras, modernizuojama medicinos įranga.