2021.11.02 21:04
Žinomas žmogus. Stiprus asmeninis prekės ženklas – intuicijos ar strategijos rezultatas?
M360
FOTO:
Kaip turėtų atrodyti jūsų profiliai socialiniuose tinkluose, kokiu turiniu patraukti auditorijos dėmesį ar kitais būdais atkreipti tikslinės auditorijos dėmesį į save – tokius patarimus galime gauti ne tik pasikonsultavę su ekspertais, bet ir įsigiję mokymus internete ar perskaitę atitinkamą literatūrą. Kai kuriems žmonėms šių įrankių nereikia – turėdami natūraliai susiformavusius įgūdžius jie intuityviai jaučia, kaip tinkamai pristatyti save bei savo organizaciją. Kiti renkasi teorija grįstą kelią – visų pirma apgalvoja savo asmeninio prekės ženklo strategiją, o tik tada imasi veiksmų. Kuris iš šių kelių „teisingesnis“?