Kalėdos – proga papasakoti savo istoriją
Laidą vedęs marketingo strategas Giedrius Juozapavičius „Telia“ atstovių klausė, kam apskritai dideliems prekių ženklams reikalinga kalėdinė komunikacija, kada pradedama jai ruoštis, ir kaip bendrovė ryžosi nerti į temą, kurios daugelis Lietuvoje vis dar bijo.
„Telia“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė V. Jurkonienė sako iš ilgametės patirties žinanti: vos praėjo vienos Kalėdos, jau ateina metas ruoštis kitoms.
„Iš tikrųjų tai yra didžiulis darbas. Kalėdos yra labai svarbus laikas sukurti teisingai emocijai. Žmonės kažkokie atviresni, jautresni – tai yra labai teisingas laikas kalbėti tam prekių ženklui, kuris nori turėti kažkokią gerą emociją. Patys pagalvokime apie save: kai prasideda visas kalėdinis šurmulys, eglutės, žaisliukai, apšvietimai – kažkas atsitinka žmogui tiesiog viduje, atsiranda kažkokie pakylėti jausmai ir, aš manau, kad prekių ženklui to neišnaudoti ir nemėginti papasakoti savo istorijos būtų tiesiog didžiulė praleista galimybė“, – įsitikinusi ji.
Pasak V. Jurkonienės, „Telia“ yra taip susidėliojusi savo kasmetinį režimą, kad visus metus labai stipriai dirba komunikuodami savo produktus ir jų privalumus, imasi labai daug taktinių veiksmų, orientuotų į pardavimus, o tada ateina Kalėdos, kurios ant visko uždeda emocinį foną.