Jau sausio 18 d., ketvirtadienį, žurnalas „Žmonės“ pasirodys su nauju logotipu bei erdvesniu ir švaresniu dizainu žurnalo viduje. „Ryškesnė logotipo spalva skelbia dar didesnę žurnalo kūrėjų aistrą įdomiam gyvenimui. O pagrindiniu logotipo akcentu tapusi raidė O simbolizuoja skirtingų žmonių vienijimą“, – rašoma pranešime žiniasklaidai.
Atnaujinus logotipą ir dizainą žadami ir turinio pokyčiai. Pasak leidėjų, nuo šiol žurnale bus galima artimiau susipažinti su tais, kurie jaučia aistrą gyventi: menininkais, sportininkais, startuolių kūrėjais, mokslo ir verslo lyderiais.
„Nors žurnalo puslapiuose ir toliau sutiksite gerai pažįstamų pramogų pasaulio žvaigždžių, kartu susipažinsite ir su ypatingais kitų sričių žmonėmis. Žmonėmis, kurių patirtis, gyvenimo būdas, profesiniai pasiekimai, stiliaus pojūtis daugiau ar mažiau lemia mūsų kasdienius pasirinkimus. Žmonės, kurių atvirumas įkvepia, paskatina žengti drąsesnį žingsnį, nes, kaip ten bebūtų, visi mes – žvaigždės ir jas stebintys – esame žmonės! Su panašiais patyrimais, džiaugsmais, kompleksais, mažytėmis nuodėmėmis“, – atsinaujinusio žurnalo pokyčius apibendrina vyriausioji redaktorė Gitana Bukauskienė.
„Žmonės“ šiuo metu leidžiami 65 000 egzempliorių tiražu, pasiekia vidutinę 240 000 skaitytojų auditoriją ir yra didžiausias gyvenimo būdo žurnalas Lietuvoje.
„Tikime, kad pradėtais pokyčiais galime padidinti žurnalo tiražą, susigrąžinti dalį prarastų skaitytojų ir pritraukti naujos – pirmiausia, miestų, auditorijos“, – sako „Žmones“ leidžiančios UAB „Media bitės“ generalinis direktorius Tomas Balžekas.
Didelis dėmesys bus skiriamas prenumeratorių skaičiui didinti, mat nuo šiol prenumeruoti žurnalą bus gerokai pigiau, nei jį įsigyti prekybos vietose. Vieno numerio kaina prenumeruojant išliks 0,94 Eur, o prekybos taškuose žurnalas kainuos 1,49 Eur.
„Jau dabar matome prenumeratorių skaičiaus augimą. Prenumeratos ir skaitytojų lojalumo skatinimo veiksmus tęsime ir toliau“, – aiškina T. Balžekas.
Tuo tarpu nauja reklamos kampanija orientuota į tuos, kurie nors ir neperka žurnalo, bet nevengia jo pavartyti, pavyzdžiui, parduotuvėje, kavinėje ar kirpykloje.
Šią savaitę startuojanti reklamos kampanija orientuota į tuos žmones, kurie žurnalą „Žmonės“ iki šiol skaitydavo nereguliariai.
Šešiuose šalies miestuose pasirodę lauko reklamos stendai šmaikščiai kalba apie situacijas, susijusias su žurnalu „Žmonės“. Reklamos kampaniją taip pat sudarys spaudos maketai, reklama radijuje ir internete.
„Žmonių“ skaitytojų ir vertintojų – gerokai daugiau nei jų pirkėjų. Paklaustas ne kiekvienas pavadins save „Žmonių“ pirkėju ar skaitytoju, nors smalsiai varto žurnalą parduotuvėje prie kasos, kavinėje ar kirpykloje ir tikrai žino, kas naujame viršelyje. Tad reklamos kampanija kreipiamės būtent į šią, nepastovių skaitytojų, auditoriją ir raginame drąsiai skaityti atsinaujinusį žurnalą“, – sako „Žmonių“ rinkodaros vadovė Gabrielė Burbienė.
Kaip rašė M360, 2017 m. pasikeitė žurnalo „Žmonės“ savininkai: UAB „Media bitės“ šio žurnalo leidybos verslą nusipirko iš UAB „Žurnalų leidybos grupė“, 2017 m. spalio 2 d. darbą pradėjo nauja vadovų komanda.