Žvejus pasirinko kaip pagrindinį kanalą
J. Kazlauskaitė neslepia, kad anksčiau „Deeper“ tiek daug dėmesio partnerystėms su žvejais-turinio kūrėjais neskyrė, tačiau patirtis parodė, kad būtent šis kanalas jiems – pats veiksmingiausias.
„Testavome, gryninomės ir dabar sakome, kad šiandienai čia yra mūsų pagrindinis kanalas visose šalyse, kuriose esame“, – sako ji.
„Žvejų auditorijai būdingas bendruomeniškumas – jie yra linkę patys burtis į grupes, tartis, dalintis kažkokiais savo laimikiais. Lygiai taip pat kalbant apie komunikaciją tampa labai svarbu, kad tos bendruomenės lyderiai, turinio kūrėjai iš tikrųjų patys būtų labai geri žvejai, kurie tikrai domisi, kaip kiti žvejoja, ką kiti naudoja – tokiu atveju jie daro įtaką ir kitiems ir tai turi labai didelį vaidmenį pasirenkant produktą“, – pastebi J. Kazlauskaitė.
Šiuo metu „Deeper“ produktus galima nusipirkti daugiau nei 50 šalių, bet marketingo veiksmai vykdomi apie 30-yje iš jų, o itin aktyviai veikiama maždaug 15-oje. „Ten, kur esame su didesnėmis marketingo investicijomis, tai yra pagrindinė komunikacijos dalis, ir tada mes net stengiamės turėti visą turinio kūrėjų komandą. Mums labai svarbu ne tiesiog susirasti vieną dominuojančią žvaigždę, o turėti tam tikrą jų kompoziciją, priklausomai nuo šalies, žvejybos tipo, specifikos, padengti tam tikras skirtingas dalis ir šiaip nestatyti visko ant vienos kortos. Šalyje, kur rimtai esame, norime turėti bent dešimties aktyvių turinį kuriančių žmonių komandą ir su jais labai artimai dirbti. Tad šiuo metu per visą pasaulį mes turime apie 300 aktyvių ilgalaikių partnerysčių, kas šiaip jau yra labai daug suvaldyti, ir su santykinai maža komanda“, – pasakoja J. Kazlauskaitė.