1. „Budweiser” šįkart pasirinko imigracijos temą. Reklamoje pasakojama kompanijos įkūrėjo Adolphuso Buscho istorija apie tai, kaip jis atvyko į JAV.
2. Humoristinėje „Sprint” reklamoje rodoma, kad nereikia priimti skubotų sprendimų siekiant atsikratyti pernelyg didelių sąskaitų.
4. „KIA” reklamoje šįkart matome aktorę Melissa McCarthy, labiausiai žinomą už savo komedijinius vaidmenis. Ji labai nori išgelbėti pasaulį, bet tai ne visada taip paprasta.
5. „Avocados from Mexico”. Išlaikyti slaptos bendruomenės paslaptis šiais laikais tampa vis sunkiau. Juk koks įdomumas priklausyti labai kietai bendruomenei, bet negalėti niekaip apie tai pasigirti socialiniuose tinkluose... Taip pat kaip ir neįmanoma išsaugoti skanių užkandžių paslaptį.
6. Hostingo paslaugų kompanija „GoDaddy” porą metų nedalyvavo šiose reklamų varžytuvėse, bet šiemet vėl grįžta į žaidimą ir nori parodyti personalizuoto interneto naudą.
7. „Audi” garsėja savo geromis reklamomis. Šiais metais jie nusprendė eiti gana netikėtu keliu ir reklamoje prakalbo apie lygių atlyginimų vyrams ir moterims problemą.
8. „Squarespace”. John Malkovich, bandantis sukurti savo mados liniją, nori užregistruoti savo vardo domeną, tačiau kažkas jau buvo pirmesnis ir padarė tai jo vardu.
9. Sporto žvaigždė ir supermodelis - štai patikrintas receptas sėkmingai reklamai. Bent jau taip nusprendė „Buick".
10. Prieš kelis dešimtmečius buvo labai populiaru reklamose naudoti gėrimo atidarymo garsą.„Busch" šįkart į tai žvelgia kaip į parodiją patiems iš savęs.
11. Apie šią „Mercedes" reklamą jau rašėme M360. Tai pirmoji po 15 metų brolių Cohenų kurta reklama, kurioje pasirodo ir filmo „Easy Rider" žvaigždė Peter Fonda.
12. Skalbimo priemonių reklamos dažniausiai yra gana panašios ir nuobodžios. „Tide" nusprendė parodyti, kad ir į jas įmanoma pažiūrėti su humoro jausmu.
13. „Snickers" šiais metais žada pirmąją gyvai transliuojamą reklamą. Tikslus scenarijus kol kas niekur neskelbiamas, bet žinoma, kad reklamoje vaidins „Žvaigždžių karų" aktorius Adamas Driveris.
14. „Hyunday" eina panašiu keliu kaip „Snickers" . Jie neturi jau paruoštos reklamos, bet patys filmuos ją žaidynių metu ir kurs reklamą dokumentiniu stiliumi, kur užfiksuos geriausius užkulisių momentus.
15. Dar viena reklama, kurioje sujungiamas įrašas ir realus laikas. Kompanija „84 Lumber" jau pristatė žiūrovams pradžią reklamos, kurioje pasakojama apie meksikietes mamą ir dukrą, kurios leidžiasi į kelionę ir bando pasiekti Ameriką. Ar joms pavyko ir kuo tai baigėsi, žiūrovai sužinos „SuperBowl" metu.