77 proc. mamų sako, kad jos labiausiai rūpinasi pasiruošimu žiemos šventėms, o 65 proc. iš jų norėtų sulaukti daugiau šeimos narių pagalbos, rodo „KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto“ atliktas reprezentatyvi apklausa.

Apie tai ir sukasi „Bitė Lietuva“ kalėdinio vaizdo klipo siužetas – mama paskubomis ir pavargusi ruošia maistą, perka dovanas, puošia eglutę. Galiausiai įvyksta lūžis – nukrenta kalėdinė eglė – ir mama neatlaikiusi įtampos išeina, užtrenkdama namų duris. Šis mamos žingsnis priverčia šeimą susimąstyti, kad mamai sunku viskuo pasirūpinti vienai. Tuomet vaikai kartu su tėčiu perima mamos darbus, kad jų mamai būtų lengviausios Kalėdos.

Kampanijos dalis – ir speciali interneto svetainė, kurioje išmaniųjų įrenginių ekspertai „Bitės Profai“ visiems šeimos nariams parengė patarimus, kaip pasiruošti Kalėdoms lengviau, įvairius dovanų pasiūlymus.

Kampanijos idėja „Pažadėti mamoms lengvas Kalėdas“ paremta pagrindiniu „Bitė Lietuva“ pozicionavimu – lengvinti kasdienį gyvenimą.

UAB „Bitė Lietuva“ kalėdinio klipo idėją sugalvojo kūrybinė agentūra „Sons & Daughters“. Įgyvendino – Latvijos režisierius Janis Nords, operatorius Rokas Šydeikis ir video gamybos įmonė „Zest Production House“.

UAB „Bitė Lietuva“ užsakymu reprezentatyvią Lietuvos gyventojų apklausą 2022 m. spalio 12-24 dienomis atliko „KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas“.