Kampanija, pavadinta „Tėčiai, kurie žaidžia barbėmis“, JAV startavo neįprastu laiku: per futbolo varžybas Nacionalinėje futbolo lygoje, rašo portalas „Adweek“. Taigi vyrai, savaitgalį stebėję futbolo varžybas savo televizorių ekranuose, per reklaminę pertrauką buvo supažindinti ir su galimybėmis, kurias į jų gyvenimus gali atnešti barbės.
„Aš padaryčiau viską, kad ji būtų laiminga“, – sako vienas iš reklamoje nusifilmavusių tėčių, besąlygiškai paklūstantis dukros diktuojamoms žaidimo taisyklėms. „Mattel“ teigia, kad reklaminėje kampanijoje filmavosi ne aktoriai, o šeši tikri tėčiai su savo dukromis.
„Ieškojome šeimų, tarp kurių būtų tikras nuoširdus ryšys. Žaidimo scenoms nerašėme jokių scenarijų, tad reklamoje galima pamatyti, kokia nepažabojama yra fantazija, kokios dėl jos gimsta linksmos unikalios akimirkos ir lieka tik žavėtis be galo mielu ryšiu, kuris sieja tėčius su jų dukromis“, – sako už barbių komunikaciją tarptautiniu lygiu atsakinga Kristina Duncan.